اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

بسیج مدافع همیشه پای کار انقلاب اسلامی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بسیج مدافع حقیقی و همیشه پای کار انقلاب اسلامی است که در صحنه‌های مختلف این نظام را از آسیب‌ها صیانت کرده است.

بسیج مدافع همیشه پای کار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدا در آغازین روز هفته بسیج در گلزار بهشت فاطمه (س) اردبیل، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سخت‌ترین شرایط امام راحل نهال بسیج را در این شهر غرس کرد که امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده که همه از ثمرات آن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: ‌در طول تاریخ انقلاب بسیج به یک شاکله حقیقی و جدا نشدنی انقلاب اسلامی تبدیل شده که ما در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف شاهد قدرت‌نمایی این نیروی منسجم و وفادار به انقلاب هستیم.

پازاج، فداکاری، ایثارگری، شجاعت و جانفشانی بسیج را در جنگ هشت ساله و حضور با بصیرت این نیرو را بعد از انقلاب اسلامی یادآور شد و خاطر نشان کرد: این بصیرت و توان بسیجیان ما بوده که این نظام را از آسیب‌ها و گردنه‌های پرپیچ و خم و خطرناک متعدد نجات داده و به سرمنزل مقصود هدایت کرده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: امروز همه ما حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نتیجه پایداری و مقاومت ملت و حضور پرصلابت بسیجیان در صحنه‌های مختلف هستیم و به یقین این انقلاب برای گذر از مقاطع مختلف همچنان به حضور پرصلابت بسیج به عنوان نیروی آماده و بالنده نیاز دارد.

وی، توکل بسیجی را بهترین راهکار در مقابله با جنگ نرم دشمنان توصیف کرد و ادامه داد: ‌امروز ورزشکاران بسیجی ما با همین تفکر در صحنه‌های مختلف توان و قدرت خود را به نمایش گذاشته و به دنیا ثابت کردند که جوانان این مرز و بوم از پاک‌ترین و سالم‌ترین نیروهای انقلابی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان برنامه‌های مختلف بسیج ورزشکاران را در هفته گرامیداشت بسیج یادآور شد و بیان کرد: ورزشکاران ما با روحیه بسیجی خود در عرصه‌های داخلی و خارجی همیشه با غرور تمام در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شده و روح با عظمت انقلاب اسلامی و روحیه حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

پازاج به همراه کارکنان این اداره کل و ورزشکاران بسیجی در آغازین روز هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) با اهدا گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در این مراسم معاونان اداره کل، مسئول بسیج ورزشکاران، کارکنان اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل حضور داشتند.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول