اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص):

بسیج امنیت ملی را با مردم گره زده است

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تاسیس آن کشور را بیمه کرد و امنیت ملی را با مردم میهن عزیزمان گره زده است.

بسیج امنیت ملی را با مردم گره زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان تهران با آرمان‌های امام و شهدا، در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تاسیس آن در سال 1358 کشور را بیمه کرد تا از گزند دشمنان مصون بماند و امنیت ملی را با مردم میهن عزیزمان گره زده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم است، اظهار داشت: امام راحل (ره) بسیج را تشکیل داد و آینده کشور و امنیت نظام را به دست مردم داد.

ذوالقدر بسیج را الگوی تمام آزادگان جهان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر سپاه پاسداران و بسیج در تمام دنیا بسیار مطرح و تاثیرگذار است.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در ادامه یادآور شد: تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) نماد نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی است و دشمنان کشور عزیزمان نیز به این موضوع اذعان دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور سپاه محمد رسول‌الله (ص) در حرم امام خمینی (ره) تجدید میثاق با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و اصل نظام اسلامی است.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول