اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

بسیج همواره برای نظام و انقلاب ثمرات ارزشمندی دارد

فرماندار بم گفت: تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) نشان از هوشیاری و درایت بی‌نظیر ایشان بود، زیرا بسیج همواره برای نظام و انقلاب ثمرات ارزشمندی داشته است.

بسیج همواره برای نظام و انقلاب ثمرات ارزشمندی دارد

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) نشان از هوشیاری و درایت بی‌نظیر ایشان بود، زیرا بسیج همواره برای نظام و انقلاب ثمرات ارزشمندی داشته است.

وی افزود: شاخصه مهم بسیج این است که این نهاد مقدس متشکل از افرادی مؤمن، مخلص و فداکار بوده که ‌همواره آماده جانفشانی برای انقلاب و ولایت‌فقیه هستند، البته شاگردی بسیجیان‌ در مدرسه عشق و مکتب شهیدان است.

زین‌الصالحین عنوان کرد: بسیجیان می‌روند تا سرود آزادگی را از گل‌دسته‌های عروج الی‌الله سر دهند و از نردبام بندگی بالا روند تا یقین و حقیقت حدیث عشق را در گستره زمان و مکان جلوه‌گر کنند و پرچم توحید را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند.

فرماندار بم ابراز داشت: ‌بی‌شک بهترین و کارآمدترین راه ممکن برای ایجاد، حفظ و تقویت فرهنگ بسیجی، گسترش و تعمیق معارف قرآن و عترت در میان بسیجیان است.

زین‌الصالحین با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: دفتر خاطرات هر یک از بسیجیان مملو از دست‌نوشته‌هایی است که سرمنشأ آن اندیشه‌های مقدسی است که با شهادت رنگین گشته و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است.

وی تصریح کرد: اسلام، دینی جهانی است که در مکان یا زمانی خاص محدود نمی‌شود، دینی که نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای تمام انسان‌ها به ارمغان آورده است.

زین‌الصالحین بیان داشت:‌ دوراندیشی امام خمینی (ره) نیز برآمده از همین باورهای دینی است و فریاد رسای آزادیخواهی ایشان همچنان در گوش تاریخ طنین‌انداز است، ندایی که مستضعفان عالم را به یک‌پارچگی فرا می‌خواند و بسیج را بهترین الگو برای آنان می‌داند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول