اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مقاومت کیش:

25 درصد کیشوندان عضو بسیج هستند

فرمانده سپاه کیش از حضور کیشوندان در عرصه‌های گوناگون بسیج خبر داد و گفت: 25 درصد ساکنان کیش عضو بسیج هستند.

25 درصد کیشوندان عضو بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش؛ سرهنگ هدایت‌الله امیری عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج که در ستاد فرماندهی سپاه این جزیره برگزار شد، اظهار داشت: امسال بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری هفته بسیج با شعار "بسیج پیشتاز حماسه و خدمت" آغاز شده است و باید با تلاشی مضاعف این فرهنگ جهانی را بیش از پیش به رخ جهانیان بکشیم.

وی ادامه داد: فرهنگ بسیج نشأت گرفته از فرهنگ ناب اسلام است و همواره با تأسی از این فرهنگ به دستاوردهایی رسیده‌ایم و این درست همان چیزی است که مشابه آن هیچ گاه در دیگر فرهنگ‌ها به دست نیامد و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن نیز حافظ کیان ایران اسلامی بوده است.

این فرمانده سپاه با اشاره به کارکردهای بسیج در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: تشکل‌ها و کانون‌های متعددی با حضور بازاریان، اصناف، مهندسان، هنرمندان و دیگر اقشار جامعه با فرهنگ خاص بسیج گرد هم آمده‌اند تا قالب خانواده بسیج در پی خلق حماسه باشند.

سرهنگ امیری با اشاره به نام روزهای ایام بسیج، بیان داشت: نخستین روز این هفته بسیج، ایثار و شهدا نام گذاری شده و دیدار با خانواده معظم شهدا در دستور کار ما قرار دارد و روز دوم بسیج، ولایت و انتظار نام گذاری شده است و آموزش پدافند غیر عامل در محوطه ستاد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیج، خلاقیت و پیشرفت، بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی به ترتیب عناوین سومین و چهارمین روز هفته بسیج نام گذاری شده است و برنامه‌هایی مرتبط با این عناوین برگزار خواهیم کرد که از جمله آنها می‌توان به برپایی نخستین مجمع بسیج در سینما لبخند با حضور امام جمعه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد.

فرمانده سپاه کیش با بیان عناوین دیگر روزهای هفته بسیج، یادآور شد: بسیج، خانواده و سبک زندگی، بسیج، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی، بسیج، امر به معروف و نهی از منکر عنوان سه روز پایانی این هفته هستند و البته ناحیه بسیج مقاومت کیش در روز پنج شنبه همایش سبک زندگی اسلامی را در سالن همایش‌های بین المللی خلیج فارس برگزار خواهد کرد تا حسن ختامی بر برنامه‌های هفته بسیج باشد و باید بگویم شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/88003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول