اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جهاد کشاورزی روداب:

باید در خرید بذر‌ و کود به کشاورزان کمک شود

مسئول جهاد کشاورزی روداب نرماشیر مهمترین مشکل کشاورزان بخش روداب را گرانی بذر و کود دانست و گفت‌: اگر بخواهیم در کشت گندم عملکرد خوبی داشته باشیم، باید در خرید بذر‌، کود و ماشین‌آلات کشاورزی به کشاورزان کمک کنیم.

باید در خرید بذر‌ و کود به کشاورزان کمک شود

رضا آبسالان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر با اشاره به ایام کشت گندم در این منطقه اظهار داشت: خاک بخش روداب برای کشت انواع صیفی‌جات مناسب بوده و شرایط جوی نیز تا این لحظه از سال بسیار خوب است‌.

وی خاطر نشان کرد در حال حاضر 800 هکتار از اراضی بخش روداب زیر کشت گندم رفته است که نسبت به سال گذشته 100 درصد رشد داشتیم.

آبسالان مهمترین مشکل کشاورزان بخش روداب را گرانی بذر و کود دانست و گفت‌: اگر بخواهیم در کشت گندم عملکرد خوبی داشته باشیم، باید در خرید بذر‌، کود و ماشین‌آلات کشاورزی به کشاورزان کمک کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی بخش روداب به کشاورزان توصیه کرد‌: در کشت گندم از بذر‌های اصلاح شده و پر محصول و سازگار با شرایط منطقه استفاده کنند و حداکثر تا پایان آذر‌ ماه مرحله کشت را به پایان برسانند.

انتهای پیام/80026/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول