اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده خبر داد

اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی به کشاورزان لنده

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جهت اعطای تسهیلات به کشاورزان از محل اعتبارات داخلی بانک کشاورزی اختصاص یافت که ظرف یک ماه آینده مراحل پرداخت آن اجرایی می‌شود.

اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی به کشاورزان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حکمت‌الله نریمانی در جلسه ستاد کشت شهرستان لنده با اشاره به آغاز کشت پائیزه در این شهرستان، اظهار داشت: تشکیل اولین جلسه ستاد کشت شهرستان فرصتی است تا کشاورزان و تراکتورداران از نزدیک با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان و استان مشکلات خود را بیان کنند.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی لازم می‌دانیم که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه کشاورزی در کنار تجربه کاری کشاورزان و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: با استفاده صحیح از منابع آبی و زمین‌های زراعی دارای استعداد کشاورزی نوین می‌توان حداکثر استفاده را ببریم و پیشرفت در حوزه‌های گوناگون کشاورزی را مشاهده کنیم.

نریمانی گفت: نیروی انسانی کارآمد همواره یکی از محوری‌ترین ارکان توسعه کشاورزی قلمداد می‌شود که توجه ویژه به این موضوع باعث تحول و پیشرفت در نظام تولید در بخش کشاورزی می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی لنده افزود: بی‌سوادی نسبت به شیوه های کشت از علل اصلی عقب‌ماندگی در بخش کشاورزی است.

وی تاکید کرد: ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندی تولیدکنندگان در بخش کشاورزی برای دست‌یابی به افزایش بهره‌وری تولید با استفاده از تکنولوژی روز یکی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی است.

وی یادآور شد: در زمینه طرح خودکفایی گندم مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، با تخصیص اعتبار ویژه طرح، انعقاد قرارداد با سه کارشناس ناظر گندم آبی و دیم را به این شهرستان اختصاص داد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده در پایان خاطرنشان ساخت: به منظور خرید انواع نهاده‌های کشاورزی توسط کشاورزان با هماهنگی و همکاری مدیریت بانک کشاورزی استان مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جهت اعطای تسهیلات به کشاورزان از محل اعتبارات داخلی بانک کشاورزی اختصاص یافت که ظرف یک ماه آینده مراحل پرداخت آن اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/82013/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول