اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان قزوین:

پیگیر حق و حقوق کشاورزان قزوین هستیم

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان قزوین بر پیگیری حق و حقوق کشاورزان این استان در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.

پیگیر حق و حقوق کشاورزان قزوین هستیم

حسین کاکاوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای پیگیری حقوق کشاورزان استان قزوین در زمینه‌های مختلف با حضور در جلسات استانی و کشوری سعی شده به بهترین نحو مشکلات این قشر زحمت‌کش به گوش مسئولان مربوط رسانده شود.

مدیرعامل کانون کشاورزان خبره استان قزوین نیز تصریح کرد: در این جلسات به موضوع تهیه بذر و نهال سالم و توزیع آنها و تعیین کشاورزان نمونه و خبره پرداخته می‌شود که حضور یک نماینده از استان در تصمیم‌گیری‌ها و اعلام رأی و بررسی تجربی موضوعات کشاورزی مؤثر است.

کاکاوند در خصوص شرکت تعاونی جمال‌آباد که خود نیز رئیس هیئت مدیره آن هست، بیان داشت: این شرکت از سال 84 تأسیس شده و تاکنون در زمینه ادوات و ابزار آلات کشاورزی توانسته 163 دستگاه تراکتور به کشاورزان و روستاییان تحویل دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت با 530 نفر عضو حدود 10 روستا که فارسیان، قدیم‌آباد، کمال‌آباد ،پیر یوسفیان، جمال‌آباد و جهان‌آباد از جمله آنهاست را تحت پوشش خدمات و امکانات خود قرار داده است.

کاکاوند همچنین به موضوع بیمه اجتماعی روستاییان و عشایری اشاره کرد و افزود: در راستای بهره‌گیری از خدمات بیمه تأمین اجتماعی، این شرکت در حدود 380 خانوار را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

وی به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی این شرکت برای  اعضا خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی باغبانی، زراعت و سایر مسایل بخش کشاورزی برای اعضا و علاقه‌مندان در این حوزه برگزار می‌شود.

نماینده کمیته باغبانی میوه‌های سردسیری مجمع ملی کشاورزان خبره استان در بخش دیگری از سخنانش به کارگزار بودن این شرکت در بخش بیمه محصولات کشاورزی و نمایندگی سموم و کودهای ریز مغذی و توزیع آن بین کشاورزان تحت پوشش اشاره کرد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول