اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار فردوس خبر داد

اختصاص 795 میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های آبرسانی فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان فردوس از اختصاص 795 میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های آبرسانی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 795 میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های آبرسانی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس نوید عبدالهی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان فردوس اظهار کرد: با گذشت دو ماه از سال مالی هنوز اعتبارات اختصاص یافته به ادارات شهرستان ابلاغ نشده و بنابراین در اجرای پروژه‌ها با مشکل مواجه هستیم.

وی گفت: به دلیل عدم اختصاص اعتبارات، حقوق و هزینه نگهداری پروژه‌های آبرسانی به مبلغ 400 میلیون ریال به شرکت آبرسان کویر فردوس و همچنین صورت وضعیت‌های تعدیل قطعی پیمانکاران پروژه‌های مهوید و طاهرآباد پرداخت نشده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فردوس از تصویب 7 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار به اجرای پروژه‌های آبرسانی این شهرستان خبر داد و افزود: در سال جاری پنج پروژه آبرسانی در سطح شهرستان اجرا و مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز برای نگهداری و بازسازی شبکه‌های آبرسانی هزینه می‌شود.

* چشمه خانم تنها روستای بی‌بهره از آب آشامیدنی در فردوس

عبدالهی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 30 روستای 20 خانواری در شهرستان فردوس از نعمت آب آشامیدنی برخوردار هستند، گفت: روستای چشمه خانم فردوس تنها روستای بی‌بهره از آب آشامیدنی است.

وی افزود: همه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان فردوس به جز روستای چشمه خانم با 21 خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فردوس اعتبارات سال گذشته این اداره را مبلغ 17 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: از این میزان اعتبار مصوب 14 میلیارد و 320 میلیون ریال اختصاص یافت که میزان جذب آن 83 درصد بود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول