اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد منوجان:

کتاب یک وسیله کارآمد در بهینه‌سازی فرهنگ جامعه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: کتاب از دیرباز حافظ و احیا کننده تفکر و اندیشه‌های والا بوده و می‌تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه‌سازی فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب یک وسیله کارآمد در بهینه‌سازی فرهنگ جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن کوه‌پیما سه‌شنبه شب در جلسه انجمن کتابخانه عمومی این شهرستان اظهار داشت: دین اسلام پرچمدار نهضت کتابخوانی است، همان طوری که معجزه جاوید پیامبر اکرم (ص) هم یک کتاب الهی به نام قرآن کریم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان عنوان کرد: با وجود رسانه‌های دیجیتال کتاب هنوز جایگاه خاص خودش را دارد و هفته کتاب فرصتی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

کوه‌پیما بیان داشت: کتاب آیینه فرهنگ و فرزانگی است و ما باید برنامه‌ریزی لازم برای بازدید دانش‌آموزان و عموم مردم از کتابخانه عمومی شهرستان را داشته باشیم و با تقدیر از اعضای فعال کتابخانه و کتابدارها می‌توان ذوق و شوق مطالعه را افزایش داد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان منوجان بسیار بالا است، افزود: ما باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج و راهکارهای عملی را برای این امر ارائه دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان تصریح کرد: کتاب از دیرباز حافظ و احیا کننده تفکر و اندیشه‌های والا بوده و می‌تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه‌سازی فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/80006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول