اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه کتاب در رامسر برپا شد

همزمان با بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب، نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی احمدنژاد رامسر برپا شده است.

نمایشگاه کتاب در  رامسر برپا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر ، همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه کتابی در کتابخانه عمومی احمدنژاد رامسر برپا شده است.

در این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب برپا شده با موضوعات متنوعی به نمایش عمومی در آمده است.

کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر با توجه به رسالتی که در عرصه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه دارند و در راستای دسترس قرار دادن کتاب در بین عموم مردم شهرستان این نمایشگاه کتاب را برگزار کرده است.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توانستند کتاب‌های موجود و مورد علاقه‌شان  را که در موضوعات مذهبی، فلسفی، ادبی، تاریخی، علوم عملی، هنر و کودک و نوجوان است با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

این نمایشگاه تا پنج آذر ماه ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی

رئیس کتابخانه‌های عمومی رامسر گفت: جمعی از دانش‌آموزان دختر به همراه مربیان خود از چگونگی استفاده از این محیط فرهنگی با هدف آشنایی از نحوه امانت‌گیری کتاب‌های مورد نیاز ، محتوای کتاب‌های موجود، مراحل عضویت در این مرکز فرهنگی و ... بازدید کردند.

زینب سلمان تالشی در این بازدید توضیحات لازم درباره مراحل امانت‌گیری کتب مختلف، زمان برگشت کتاب، نحوه نگهداری صحیح از کتاب‌های مرجع و برگزاری مسابقات فرهنگی و ... را به دانش‌آموزان ارائه داد.

وی تصریح کرد: این بازدید با هدف رشد و ارتقاء سطح فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی با فضای کتابخانه و انس بیشتر با کتاب و کتاب‌خوانی انجام شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی رامسر بیان داشت: این بازدید فرصت مناسبی را برای افزایش آگاهی کتابداران از نیازهای کتاب‌خوانی دانش‌آموزان را فراهم کرد تا با  تبیین فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و دسترسی راحت‌تر مردم به کتابخانه و فضاهای کتابخانه‌ ارتقای سرانه مطالعه را در شهرستان و استان بیش از بیش شاهد باشیم.

انتهای پیام‌/‌86024/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول