اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری برگزار می‌شود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم مسابقه کتاب‌خوانی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با افکار و آثار شهید مطهری برگزار می‌شود.

مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی جوادی عصر امروز در اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در اردبیل اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به ویژه مطالعه آثار استاد شهید مطهری، مسابقه کتاب‌خوانی از آثار و تألیفات شهید مطهری برگزار و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای در هفته گرامیداشت معلم اهدا می‌شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن بزرگداشت مقام والای معلم تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی در جامعه جایگاه واقعی معلمان ارج نهاده شود.

جوادی خاطر نشان کرد: معلم امروز یک تعلیم‌دهنده نیست بلکه یک الگو و اسوه است و در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم از آغاز اقدامات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه این هفته و ارسال شیوه‌نامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 93-92 برای مدیریت‌ها و ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان خبر داد.

وی اضافه کرد:‌ از هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای گرامیداشت روز معلم در حال انجام است تا با انتخاب معلمان نمونه در مناطق و نواحی برگزیدگان براساس ارزیابی‌ها و نمراتی که داده می‌شود، انتخاب شده و در روز معلم به عنوان معلمان برتر استان مورد تجلیل قرار گیرند.

در ادامه این جلسه پس از ارائه طرح‌ها و پیشنهادات توسط اعضای ستاد، برخی از برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم در سال تحصیلی 92-93 به تصویب رسید.

بزرگداشت هفته مقام معلم استان همچون سال‌های قبل در دهه دوم اردیبهشت ماه سال 93 برگزار شده و از زحمات معلمان فرهیخته استان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول