اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر:

از نویسنده کتاب الاکلنگ کودکی تجلیل شد

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر از نویسنده کتاب"الاکلنگ کودکی ماشین‌ هاچی کوچی" تجلیل شد.

از نویسنده کتاب الاکلنگ کودکی تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،ایمانعلی‌ ایمانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشگین‌‌شهر در مراسمی که عصر امروز به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد از محمد رمضانی نویسنده کتاب "الاکلنگ کودکی ماشین‌ هاچی کوچی" که عنوان برتر کتاب سال 92 را به خود اختصاص داده بود تجلیل کرد.

ایمانعلی‌ ایمانی در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از  محمد رمضانی،از وی بعنوان شهروند نمونه مشگین‌شهری که افتخارات زیادی در زمینه کتاب و نویسندگی کسب کرده است یاد برد.

این عضو شورا با بیان اینکه مسئولان شهر باید بهای بیشتری به این افراد بدهند خاطرنشان‌ کرد: مشگین‌شهر مهد تمدن و فرهنگ ایران زمین است و فرهیختگان و افراد زیادی از این خطه برخواسته و افتخارات زیادی را در زمینه‌های مختلف علمی فرهنگی و هنری کسب کرده‌اند و وظیفه ما مسئولان است که قدرشناس آنان بوده و از همه آنان تجلیل و قدردانی نمائیم تا قوت قلبی برای ادامه کار آنان بوده و زمینه‌های پیشرفت این عزیزان را بیش از پیش فراهم سازیم.

لازم به ذکر است در این مراسم کتاب الاکلنگ کودکی توسط اعضای ادبی مراکز سه گانه مشگین‌شهر به همراه مربیان این مراکز مورد نقد و بررسی قرار گرفت. قبلاً نیز آثار نویسندگان بزرگی چون هوشنگ مرادی کرمانی، محمدرضا بایرامی، مرحوم امیرحسین فردی و فیلم های مجید مجیدی توسط این اعضا و با حضور خود نویسندگان و فیلمسازان مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،محمد رمضانی آثاری نظیر مجموعه داستان «پدرم خنده را به خانه می‌‌‌‌آورد»، رمان «مردی با چوب‌هایی زیر بغل»، مجموعه داستان «ماجراهای شیرین از زندگی شیرین یک فرماندار»، «کلاغ‌ها مهربان هستند، مهربان و تنها» و «رمان «باغبان، ژنرال و عطر گل سرخ»و … منتشر و روانه بازار نشر شده است.

 

انتهای پیام/62009/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول