اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت

ارائه 500 عنوان کتاب به نمایشگاه‌های کتاب مدارس صومعه‌سرا

کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از ارائه بالغ بر 500 عنوان کتاب به نمایشگاه‌های کتاب در مدارس این شهرستان خبر داد.

ارائه 500 عنوان کتاب به نمایشگاه‌های کتاب مدارس صومعه‌سرا

پرویز امیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در مدرسه نمونه دولتی فاطمیه (س) صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی در راستای ارتقای اطلاعات عمومی افراد به ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان امروز علاوه بر علوم درسی و فراگیر نیازمند گسترش دامنه اطلاعاتی خود در ابعاد مختلف علمی و پژوهشی است، تصریح کرد: هفته کتاب و ارائه کتاب خوب به نسل امروز قادر به برطرف شدن برخی کمبودهای آموزشی مدارس است.

کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از برپایی 18 نمایشگاه کتاب در مدارس پسرانه و دخترانه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در هفته کتاب جاری بالغ بر 500 عنوان کتاب به نمایشگاه‌های کتاب در مدارس صومعه‌سرا در راستای کمک به افزایش سطح علمی دانش‌آموزان ارائه شده است.

به گفته امیدی، شانزدهمین دوره نمایشگاه‌های کتاب در مدارس صومعه‌سرا با 20 درصد تخفیف در معرض نمایش و خرید دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در صومعه‌سرا، اذعان کرد: نظافت و غبارروبی کتابخانه‌های مدارس و طرح «وجین کردن کتاب‌ها» یا خارج کردن کتب کهنه و فرسوده از کتابخانه‌های آموزشگاهی از جمله این برنامه‌ها در صومعه‌سرا است.

کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت:  طرح بزرگ اهدای کتاب با نام «دوستی با کتاب»، بازدید تشکل‌های دانش‌آموزی از کتابخانه عمومی سطح شهر و روستاهای صومعه‌سرا، برگزاری مسابقه نشریه دیواری و کتابخوانی در زمره برنامه‌های هفته کتاب جاری این شهرستان قرار دارد. 

وی یادآور شد: هفته کتاب و کتابخوانی از 25 آبان جاری تا دوم آذر امسال همزمان با سراسر کشور در صومعه‌سرا ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/84003/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول