اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندرود مطرح کرد

وضعیت نامناسب فضای کتابخانه‌ای در میاندرود/دو سال بودجه دولتی نمی‌گیریم

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندرود گفت: وضعیت فضای کتابخانه‌ای در میاندرود نامناسب است.

وضعیت نامناسب فضای کتابخانه‌ای در میاندرود/دو سال بودجه دولتی نمی‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مهدی رضایی بعدازظهر امروز در جلسه دیدار مدیران دستگاه‌های فرهنگی و فرماندار میاندرود با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه در سال جاری تاکنون چهار جلسه کتابخانه عمومی به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شده است اظهار داشت: در این جلسات 27 مصوبه داشتیم که 75 درصد آنها نیز اجرایی شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندرود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مصوبات ما اختصاص زمین برای ساخت کتابخانه عمومی در این شهرستان بود اظهار داشت: این مصوبه هنوز به سرانجام نرسیده است و از مسئولان شهری برای تحقق آن کمک می‌خواهیم.

وی استقرار کتابخانه عمومی این شهرستان در زمین و ساختمان مناسب را سبب بالا رفتن عیار فرهنگی شهرستان دانست و ادامه داد: کتابخانه روستایی اسرم با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در انتظار تنها 20 میلیون تومان برای افتتاح است.

این مسئول با بیان اینکه دو سال است یک ریال از بودجه دولتی برای کتابخانه‌های شهرستان اختصاص نیافته است تصریح کرد: در گهرباران هیچ کتابخانه‌ای نداریم و اگر یک دانش‌آموز بخواهد برای استفاده از کتابخانه شهر سورک بیاید حداقل 6 هزار تومان کرایه باید بدهد.

رضایی در پایان با اشاره به آخرین اقدامات در ساخت کتابخانه روستایی در روستاهای دارابکلا و جامخانه از وجود 19 هزار جلد کتاب در 13 هزار عنوان در این شهرستان خبر داد و افزود: شعار ما در اداره کتابخانه‌های عمومی میاندرود هر میاندرودی یک جلد کتاب است و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/86021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول