اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی چالوس خبر داد

مراجعه 32500 نفر به کتابخانه‌های عمومی چالوس

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی چالوس با اشاره به اینکه تعداد 6 هزار و 600 نفر در حوزه شهرستان عضو کتابخانه هستند، گفت: تعداد مراجعان به کتابخانه عمومی شهرستان چالوس در سال جاری 32 هزار و 716 نفر بوده است.

مراجعه 32500 نفر به کتابخانه‌های عمومی چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی بعدازظهر امروز در همایش کتاب آیینه فرهنگ و فرزانگی که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد، گفت: کتابخانه بقیه‌الله شهرستان چالوس مدت پنج سال متوالی توانست رتبه برتر از نظر تعداد مراجعان و امانت را در مازندران به خود اختصاص دهد.

وی افزود: عامل موفقیت تمام نظام‌های سیاسی دنیا توجه به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی است.

فرماندار چالوس تصریح کرد: از آنجایی که کشور جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه کتاب انقلاب کرد و آگاه شد چالوس نیز آمادگی کامل خود را در زمینه کتاب و کتابخوانی اعلام می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: تعداد کل کتاب‌های موجود در کتابخانه عمومی شهرستان چالوس 46 هزار و 695 عنوان است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 6 هزار و 600 نفر در حوزه شهرستان چالوس عضو کتابخانه هستند، افزود: تعداد مراجعان به کتابخانه عمومی شهرستان چالوس در سال جاری 32 هزار و 716 نفر بوده است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالوس بیان داشت: کتابخانه‌های شهر هچیرود، کتابخانه مرکزی چالوس و کتابخانه روستای سینوا از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: انجمن کتابخانه‌های عمومی چالوس تاکنون 14 جلسه با 71 مصوبه برگزار کرد که از این تعداد تنها پنج مصوبه در حال پیگیری است و مابقی به صورت کامل اجرایی شد.

انتهای پیام/2296/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول