اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جدیت مدیریت جدید آموزش و پرورش برای پی‌گیری معوقات فرهنگیان

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از جدیت و عزم خود برای پی‌گیری مطالبات و معوقات فرهنگیان این استان سخن به میان آورد.

جدیت مدیریت جدید آموزش و پرورش برای پی‌گیری معوقات فرهنگیان

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور ظهر امروز در جمع 250 نفر از بازنشستگان فرهنگی استان که به منظور برنامه‌ریزی جهت پیگیری دریافت مطالبات مالی فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و با کمک مسئولان استان و نمایندگان مردم و مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای پیگیری مطالبات فرهنگیان مربوط به پاداش مناطق محروم سا‌ل‌های گذشته استفاده خواهد شد.

 زارع‌پور تصریح کرد: نمایندگانی از سوی بازنشستگان انتخاب و مراحل کار را به همراه مسئولان پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تاکنون فعالیت‌های ارزنده‌ای در آموزش و پرورش این استان انجام شده و در آخرین پیگیری نامه‌ای از سوی استاندار جهت تخصیص اعتبار ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که تعالی آموزش و پرورش در گرو مشارکت‌های همگانی است، گفت: بازنشستگان فرهنگی سرمایه‌های ارزشمند به لحاظ علم و تجربه هستند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از این سرمایه‌ها استفاده کنیم.

عبدالصاحب صمدی‌نسب معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با هماهنگی انجام شده با وزارت آموزش و پرورش در 10 روز آینده هیئتی از سوی وزارت در این استان حضور یافته و نحوه تنظیم اسناد را بررسی می‌کنند.

علی چابک به نمایندگی از بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: پرداخت پاداش مناطق محروم از 12 تا 17 سال، رفع مشکلات مربوط به بیمه طلایی و معوقات بازنشستگان سال 88 به بعد از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان فرهنگی است.

انتهای پیام/82009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول