اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اطلاع‌رسانی تعطیلی مدارس در روزهای برفی

سامانه 2880 در آموزش و پرورش اردبیل راه‌اندازی شد

رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هدف اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها، دانش‌آموزان و معلمان در هنگام بارش برف از وضعیت تعطیلی مدارس سامانه 2880 به همت آموزش و پرورش استان اردبیل راه‌اندازی شد.

سامانه 2880 در آموزش و پرورش اردبیل راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاپور قهرمانی ظهر امروز در جلسه راه‌اندازی این سیستم جامع اطلاع‌رسانی در اردبیل اظهار داشت: تلفن گویای تعطیلات مدارس با شماره 2880 در اردبیل با هدف سهولت در ارتباط و پاسخگویی به مردم و ارباب رجوع برای اعلام تعطیلی مدارس راه‌اندازی شده و به صورت شبانه‌روزی در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت پایین شماره قبلی 1880 و عدم توانایی در پاسخگویی کافی به شهروندان سامانه جدید 2880 با افزایش ظرفیت پاسخگویی همزمان از 200 نفر به 1000 نفر راه‌اندازی شده است.  

رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: مردم و دانش‌آموزان می‌‌توانند از طریق این تلفن در روزهای برفی و نامساعد جوی در جریان تعطیلی مدارس در شهرها، بخش‌ها و نواحی آموزش و پرورش قرار گیرند.

قهرمانی با قدردانی از تلاش مدیریت مخابرات اردبیل در راه‌اندازی این سامانه تصریح کرد: در سال‌های اخیر و در ایام زمستان به دلیل بارندگی و بارش برف و تعطیلی مدارس شاهد حجم عظیمی از تماس‌های تلفنی مردم با اداره کل آموزش و پرورش بودیم که با راه‌اندازی این سامانه گویا این تراکم ارتباط تلفنی نیز کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/62003/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول