اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید رئیس آموزش و پرورش از مجتمع‌ آموزشی روستای مالشیخ + تصاویر

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به همراه معاونان این اداره از مجتمع آموزشی شهید عوض‌پور روستای مالشیخ بازدید کردند.

بازدید رئیس آموزش و پرورش از مجتمع‌ آموزشی روستای مالشیخ + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، صبح امروز رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به همراه معاونان این اداره از مجتمع آموزشی شهید عوض‌پور روستای مالشیخ بازدید کردند.

سید عیسی تقوی‌فرد در جمع دانش‌ آموزان این مجتمع آموزشی اظهار داشت: ضرورت کسب علم با توجه به رشد سریع تکنولوژی یکی از نیازهای اساسی بشر است.

وی تاکید کرد: جوانان ما در کنار کسب علم، معنویت و بصیرت خود را بالا برده‌اند و در مراسم 13 آبان امسال شاهد خلق حماسه سیاسی با حضور دانش آموزان بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: علم همانند نوری بوده که در پرتو نورانی آن جهل و سیاهی از وجود انسان پاک می‌شود و هر چه نورانیت بیشتر، مراحل تکامل انسانی بیشتر خواهد بود.

وی در ادامه به حدیث پیامبر(ص) در رابطه با کسب علم اشاره کرد و گفت: جایگاه علم چنان بالا است که ائمه معصومین نیز درباره اهمیت علم‌اندوزی احادیث فراوانی ذکر کرده اند.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه معاونان این اداره از وضعیت فضای آموزشی، کلاس‌های درس ، تجهیزات آزمایشگاهی، نمازخانه و سایر قسمت‌های این مجتمع آموزشی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مجتمع آموزشی قرار گرفتند.

در پایان این بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به همراه معاونین این اداره در جمع دانش آموزان مجتمع آموزشی شهید عوض پور روستای مالشیخ عکس یادگاری گرفتند.

 

انتهای پیام/82013/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول