اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد خبر داد

رشد آموزش و پرورش اسدآباد در 7 شاخص آموزشی

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد گفت: آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در هفت شاخص آموزشی رشد داشته و تنها در یک شاخص رشد نداشتیم.

رشد آموزش و پرورش اسدآباد در 7 شاخص آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، جعفر دهبانی‌بصیر ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه بحث آموزش نیاز به بسترسازی دارد، اظهار داشت: یکی از بسترهای مناسب در زمینه بحث آموزش بعد پرورشی است که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه گام‌های مناسبی در بعد پرورشی برداشته شده است، افزود: برگزاری همایش حجاب و عفاف در مدارس یکی از این گام‌های مؤثر و مفید در بعد پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد از رشد آموزش و پرورش اسدآباد در هفت شاخص مهم آموزشی خبر داد و گفت: این شهرستان در شاخص‌های کنکور، قبولی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی، پیش‌دانشگاهی و هنرستان‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد تنها در یک شاخص رتبه نداشته که آن هم قبولی دانش‌آموزان در پایه‌ اول است.

دهبانی‌بصیر با اشاره به اینکه کیفیت‌بخشی آموزش نیاز به توانمندسازی نیروی انسانی دارد، افزود: در این راستا با برگزاری کلاس‌های آموزشی توانسته‌ایم معلمان و مربیان را از لحاظ روش تدریس ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه 113 ساعت کلاس ضمن خدمت برای معلمان برگزار شده است، افزود: تعداد 436 نفر از معلمان در مقطع مختلف در این کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه کلاس‌های ضمن خدمت کم شده است، تصریح کرد: هم اکنون این کلاس‌ها به صورت کارگاه برگزار می‌شود که به طور حتم با مشکل مواجه خواهیم بود چراکه در کلاس‌های ضمن خدمت علاوه بر اینکه زمینه توجیه بهتر افراد وجود دارد، افراد بیشتری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/89008/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول