اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

گستره چتر آموزش و پرورش همه مردم و سلیقه‌های سیاسی است

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: گستره چتر آموزش و پرورش همه مردم و سلیقه‌های سیاسی است.

گستره چتر آموزش و پرورش همه مردم و سلیقه‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا کفاش عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امروز برای تعالی و توسعه کشور لازم است تحمل یکدیگر را بیش از گذشته در دستورکار قرار دهیم که بهترین محل برای آموزش آن مدارس است.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش به طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور راجع به تحمل یکدیگر اشاره کرد و گفت: اگر درجه تحمل ما کم است به این دلیل بوده که وظیفه خود را در مدارس انجام ندادیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور به صورت تخصصی وارد این مقوله شد و به دنبال این هستیم که موضوع تحمل یکدیگر را به یک نهضت در آموزش و پرورش تبدیل کنیم.

کفاش خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که وقتی مدیری خدوم کنار می‌رود و مدیری جایگزین می‌شود با تحمل یکدیگر از زحمات گذشتگان قدردانی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تحمل یکدیگر، به کشور مالزی و ارتباط احزاب و سلیقه‌های سیاسی در آن کشور اشاره کرد و گفت: در مالزی وقتی فردی اصلاح‌طلب همانند «ماهاتیر محمد» به جای «انور ابراهیم» که پایبند به اصول بود زمام امور را در دست می‌گیرد، طرف مقابل بیش از خود یاران و اعوان نخست‌وزیر از وی حمایت می‌کنند و اینگونه است که مالزی به درجه بالایی از رشد و توسعه و پیشرفت می‌رسد.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش به اتفاقی که در جریان انتخابات در کشور افتاد اشاره کرد و گفت: از میان هشت کاندیدا با سلایق و نظرات مختلف مردم با رأی آزاد خود یکی را برگزیدند که باید قدر این نعمت را بدانیم.

کفاش، تشکیل دولت‌ها و به خصوص دولت تدبیر و امید را حاصل لبیک مردم به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی اعلامی در نوروز دانست و متذکر شد: باید قدر این رهبری و این مردم و این آزادی را دانست.

وی، رئیس‌جمهور و دولت را متعلق به همه مردم دانست و گفت: ولایتمداری ایجاب می‌کند که همه به دولت برای موفقیت در خدمت به مردم کمک کنیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول