اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

دلایل ‌توسعه‌نیافتگی کهگیلویه‌و‌بویراحمد‌/ آموزش و پرورش جای سیاسی‌کاری نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دلایل توسعه نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش زیادی از عوامل توسعه نیافتگی این استان درون زا و محصول تفکرات درونی استان است.

دلایل ‌توسعه‌نیافتگی کهگیلویه‌و‌بویراحمد‌/ آموزش و پرورش جای سیاسی‌کاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و جایگاه  نهاد آموزش و پرورش اظهار داشت: این نهاد به لحاظ کمی و کیفی گسترده‌ترین سازمان اداری است به همین دلیل باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به مسئولیت سنگینی که بر عهده مدیران این دستگاه قرار دارد اذعان داشت: مسئولیت سنگین آموزش و پرورش به خاطر امانت های بزرگی است که دست آنها نهاده شده و آن امانت چیزی جز خیل عظیم دانش‌آموزان و فرهنگیان نیست.

خادمی در ادامه با اشاره به رسالت بزرگی که بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: هیچ کس نباید آموزش و پرورش را از رسالت اصلی خود که توسعه نیروی انسانی است منحرف کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به پاره‌ای از عوامل عدم توسعه این استان افزود: بخش عمده عوامل توسعه‌نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد را عوامل درون‌زا و تفکرات و حرکات افراد درون استان است تشکیل می‌دهد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درد اصلی امروز استان ما درد نبود فرهنگ همکاری و روحیه تحمل‌پذیری همدیگر است.

وی از وجود مسائل شبه سیاسی به عنوان آفتی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد نام برد و تصریح کرد: باید خودزنی‌ها را کنار بگذاریم و به فکر توسعه فرهنگی و اقتصادی استان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید آموزش و پروش را آلوده مسائل سیاسی کنیم، تاکید کرد: آموزش و پرورش جای سیاسی بازی و باندبازی سیاسی نیست.

خادمی آموزش و پرورش را نهاد پیش رو در فرهنگ سازی دانست و افزود: برای رفع برخی نقیصه‌های فرهنگی باید از نهاد آموزش و پرورش کمک بگیریم و همه باید به این نهاد کمک کنیم که به وظیفه اصلی خود عمل کند و از رسالت خود دور نشود.

انتهای پیام/82008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول