اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

حاکمیت تفکر خطی و جناحی آموزش و پرورش را نابود می‌کند‌

نماینده مردم بویرامد و دنا در مجلس گفت: حاکمیت تفکر خطی و جناحی آموزش و پرورش را نابود می‌کند.

حاکمیت تفکر خطی و جناحی آموزش و پرورش را نابود می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و کنونی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم مسئولان جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به فکر رفع مشکلات گذشته با همه توان خود باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم نارسایی‌ها و مشکلات گذشته در این دوره به حداقل خود برسد.

وی پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان را تنها با پند و اندرز میسر نداست و گفت: برای رفع مشکلات این قشر بزرگ باید عامل به کار و فعالیت باشیم.

زارعی در ادامه با بیان این‌‌که همه نمایندگان استان در انتصابات جدید نقش دارند، تصریح کرد: همه با هم و با همفکری استاندار و نخبگان به گزینش مدیران مبادرت می‌کنیم و خارج از این چارچوب کسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مشکلاتی که در آموزش و پرورش داریم ناشی از نگاه سیاسی و طایفه‌ای است که قطب‌بندی‌های انتخاباتی آن را تشدید می‌کند.

وی حرکت به سمت انتخابات استانی را گامی در راستای حذف قطب‌بندی‌های انتخاباتی دانست و گفت: امروز همه به این نتیجه رسیده‌اند که مرزبندی‌های کوچک نمی‌تواند ملاک کارها قرار گیرد و در استان‌ها مشکل ایجاد می‌کند.

زارعی در ادامه با بیان این‌که مردم امانت‌ها را به دست ما سپرده‌اند و باید امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش عرصه‌ای مهم برای خدمت به مردم است که باید بدون حاشیه وظیفه انسان‌سازی در آن توسط مدیران انجام شود.

وی با انتقاد از این سخن که برای کار در آموزش و پرورش دست‌ها بسته است، تصریح کرد: باید دید که برای خدمت دست‌ها بسته است یا برای خوش خدمتی.

انتهای پیام/2571/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول