اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه اول محرم صورت گرفت

بازرسی 500 لاشه دام توسط دامپزشکی جنوب کرمان

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: در دهه اول محرم بیش از 500 دام و لاشه ذبح شده توسط کارشناسان دامپزشکی در جنوب کرمان بازرسی شد.

بازرسی 500 لاشه دام توسط دامپزشکی جنوب کرمان

محمد خالقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به نظارت مستمر دامپزشکی بر عرضه مواد خام دامی اظهار داشت: بازرسان دامپزشکی به صورت مستمر بر عرضه مواد خام دامی در سطح فروشگاه‌ها و ذبح دام در کشتارگاه‌ها نظارت دارند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به تشدید نظارت دامپزشکی بر ذبح دام‌های نذری در دهه اول محرم امسال تصریح کرد: در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی امسال بیش از 500 رأس دام زنده و لاشه دام مورد معاینه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها 25 کبد و 12 ریه غیر قابل استفاده ضبط و معدوم شد، بیان داشت: مردم در ایام باقیمانده از ماه‌های محرم و صفر دام‌های نذری خود را در کشتارگاه و زیر نظر ناظران شرعی و بهداشتی ذبح کنند.

خالقیان با تشکر از همکاری خوب هیئت‌های مذهبی شهرستان‌های جنوبی کرمان در این ایام خاطرنشان کرد: این همکاری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امسال با ماموران دامپزشکی مطلوب بوده است.

انتهای پیام/80003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول