اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت:

دامپزشکی نقش حیاتی در ارتقای سلامت جامعه دارد

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: نقش دامپزشکی در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه حیاتی است.

دامپزشکی نقش حیاتی در ارتقای سلامت جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش شنبه شب در دیدار با مدیرکل و کارکنان دامپزشکی جنوب کرمان با قدردانی از تلاش‌های این مجموعه اظهار داشت: اگر در جامعه شاخص‌های بهداشتی در نظر گرفته شود، هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امروز اساسی‌ترین موضوع در کمیسیون قاچاق کالا و ارز این منطقه مبارزه با پدیده حمل و نقل غیرمجاز و قاچاق دام است، تصریح کرد: نقش دامپزشکی در ارتقای سلامت و بهداشت حیاتی است و در شورای بهداشت به مسائل دامپزشکی با جدیت می‌پردازیم.

سرپرست فرمانداری جیرفت با اشاره به اینکه کشتارگاه جیرفت مسئله مهم دیگری است که باید به آن پرداخته شود عنوان کرد: با جدیت از دامپزشکی حمایت می‌کنم.

نسیم دریجانی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جیرفت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه 53 درصد کارکنان این اداره قراردادی هستند، بیان داشت: تغییر وضعیت نیروهای قراردادی کمک زیادی به این مجموعه می‌کند.

وی افزود: بیش از 450 هزار راس دام سبک و 25 هزار راس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد.

دریجانی گفت: عرضه دام‌ها در حاشیه هلیل‌رود، فاصله داشتن کشتارگاه با استاندارد و به اتمام رسیدن میدان دام از مشکلات موجود در این شهرستان است که با جدیت پیگیری شود.

وی یکی دیگر از وظایف دامپزشکی را نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی عنوان کرد و اذعان داشت: در هفت ماهه نخست امسال 25 هزار بازدید از مراکز عرضه مواد خام دامی در این شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/80003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول