اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دامداران

اتحادیه تعاونی دامداران و دامپزشکی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مسئول آموزش و ترویج دامپزشکی استان یزد از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه تعاونی دامداران و اداره کل دامپزشکی استان یزد به منظور برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دامداران خبر داد.

اتحادیه تعاونی دامداران و دامپزشکی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

حمید پورمیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای میان اتحادیه تعاونی دامداران و اداره کل دامپزشکی استان یزد به امضا رسیده که بر اساس آن، برای دامداران دوره‌های مختلف آموزشی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف آموزشی مورد نظر دامپزشکی استان یزد برگزار شده و در نهایت سلامت جامعه را دنبال می‌کند.

مسئول آموزش و ترویج دامپزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: آخرین دوره آموزشی با حضور کامران رضا یزدی، استاد دانشگاه تهران برگزار شد و 30 نفر از دامداران یزدی در این دوره شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور اساتید دانشگاه در کلاس‌های آموزشی دامپزشکی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خوب اتحادیه تعاونی دامداران و تلاش اداره کل دامپزشکی استان یزد، این دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از اساتید دانشگاه در استان تداوم یافته است.

مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان یزد در مورد محتوای این دوره‌های آموزشی نیز اظهار داشت: در این دوره یک‌روزه در مورد تغذیه دام و نیازهای گاو شیری برای دامداران مطالب مفیدی ارائه شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند، بتوانیم کمک قابل توجهی به افزایش اطلاعات دامداران و رفع مشکلات آن‌ها در راستای توسعه صنعت دامداری و تامین بهداشت و امنیت غذایی داشته باشیم.

انتهای پیام/2464/م10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول