اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آرامستان‌های شهرداری زنجان:

ساماندهی آرامستان‌های شهر زنجان ادامه می‌یابد

مدیر عامل آرامستان‌های شهرداری زنجان گفت: کار ساماندهی آرمستان‌های شهر زنجان ادامه می‌یابد.

ساماندهی آرامستان‌های شهر زنجان ادامه می‌یابد

شعیب اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عملیاتی شدن ساماندهی آرامستان‌های شهر زنجان اظهار داشت: کار ساماندهی آرامستان‌ها به دلیل پیچیدگی‌های موجود مشکلات خود را دارد.

وی با بیان اینکه همه مسائل عمرانی مورد نیاز در آرامستان‌ها به لحاظ فیزیکی در ساماندهی در نظر گرفته شده، افزود: مقاومت‌هایی هم از طرف مردم در این ساماندهی وجود دارد.

مدیر عامل آرامستان‌های شهرداری زنجان با اشاره به استقرار پیمانکار ساماندهی آرامستان‌های زنجان در شهرداری منطقه 3 تصریح کرد: فاز نخست ساماندهی در مزار پایین با بتن‌ریزی به پایان می‌رسد.

این مسئول بر لزوم تسریع روند ساماندهی دو مزار موجود در داخل شهر زنجان اضافه کرد:‌ در حال حاضر پیمانکار با 10 کارگر در حال اجرای طرح است.

اسماعیلی تعداد مزارهای ساماندهی شده در زنجان در مرحله نخست را 575 مزار اعلام کرد و افزود:‌ این قسمت از مزار به دلیل گود بودن کار زیادی را برده است ولی محل‌های دیگر این مزارها مشکلات کمتری خواهد داشت.

وی با اشاره به پر شدن ظرفیت دو مزار فعلی شهر زنجان اضافه کرد:‌ شهرداری آماده انتقال این مزارها به محل جدید است.

مدیر عامل آرامستان‌های شهرداری زنجان با بیان اینکه آرامستان جدید در نظر گرفته شده برای زنجان در بهترین نقطه قرار گرفته است، اضافه کرد: محل جدید با کار کارشناسی انتخاب شده است.

این مسئول از دفن 300 نفر در قبرستان جدید خبر داد و اذعان داشت: اگر دفن اموات به این آرامستان منتقل شود، می‌توان خدمات بیشتری را ارائه داد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول