اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

نحوه اطلاع وجود جسد و غرق‌شدگی هنرمند، ساختگی بودن مرگ را عیان کرد

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: نحوه اطلاع‌ وجود جسد و غرق‌شدگی هنرمند زنجانی ساختگی بودن حادثه را عیان کرد.

نحوه اطلاع وجود جسد و غرق‌شدگی هنرمند، ساختگی بودن مرگ را عیان کرد

جعفر رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دستگیری قاتل هنرمند زنجانی اظهار داشت: بر اساس اعترافات موجود، قاتل با بیهوش کردن مقتول وی را به سد حسن ابدال منتقل و غرق کرده است.

وی با اشاره به اعلام پلیس آگاهی مبنی بر کشف جسد مردی 40 ساله در سد حسن ابدال افزود:‌ این گزارش در 21 آبان به پلیس آگاهی زنجان رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه جسد مقتول با کمک نیروهای امدادی از آب بیرون کشیده شده و برای کشف علت مرگ به پزشکی قانونی اعزام شده است، اضافه کرد: نحوه اطلاع وجود جسد و غرق‌شدگی وی ساختگی بودن حادثه را نشان می‌داد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات انجام شده در مورد مرگ هنرمند زنجانی توسط پلیس گفت: خانواده وی نحوه اطلاع خود از حادثه را از طریق دوست متوفی اعلام کردند.

رحمتی با تشریح روند مشکوک شدن به قاتل پرونده تصریح کرد: وی در وهله نخست ادعا کرده از طریق تماس تلفنی متوجه ماجرا شده و به وی اطلاع داده شده است که در حین ماهیگیری با لغزش پا در آب غرق شده است.

وی با بیان اینکه دوست متهم تنها سرنخ مرگ متوفی محسوب می‌شده است، ادامه داد: متهم برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به انکار متهم در مراحل ابتدایی بازجویی‌ها به رابطه خود با قتل متوفی اشاره کرد و گفت: با ارائه دلایل و مدارک متهم لب به اعتراف گشوده و به قتل این هنرمند اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل با برنامه‌ریزی قبلی مقتول را در میدان قائم سوار خودرو کرده و با بیهوش کردن وی به سمت سد حسن ابدال حرکت می‌کند.

رحمتی با بیان اینکه قاتل درصدد اتفاقی جلوه دادن مرگ هنرمند زنجانی بوده است، ادامه داد:‌ پس از اعتراف و بازسازی صحنه قتل متهم روانه زندان شده است.

مقتول یک فرزند سه و نیم ساله دختر دارد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول