اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

پلیس ایران در سطح منطقه پیشرو است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران گفت: دو عنصر ولایت و معنویت در نیروی انتظامی، سبب شده پلیس کشور ما در سطح منطقه جزو نیروهای پیشرو و پیشگام باشد.

پلیس ایران در سطح منطقه پیشرو است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سید احمدرضا دستغیب در آیین بازگشایی هشتمین مرحله از سومین دوره بصیرت کارکنان فرماندهی انتظامی فارس اظهار داشت: این دوره‌ها که در راستای عملی کردن تدابیر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، به بهترین شکل ممکن در نیروی انتظامی استان فارس در حال انجام است که جای تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزار کننده این دوره‌ها دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی موفقیت‌های نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی را مرهون ولایتمداری و معنوی بودن این نیرو دانست و گفت: در عین حال مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد پلیس مکتبی ما با معنویت و ارتباطی که با ولایت فقیه دارد توانسته است با اقتدار، امنیت خوبی را برای مردم ایجاد کند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران تصریح کرد: قرار گرفتن دو عنصر ولایت و معنویت در نیروی انتظامی، سبب شده پلیس کشور ما در سطح منطقه جزو نیروهای پیشرو و پیشگام باشد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش بصیرت برای کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان گامی بسیار مثبت برای انجام بهتر ماموریت‌های پلیس است.

دستغیب در بخش دیگری از سخنان خود واقعه عاشورا را درس بزرگی دانست و گفت: تاریخ جهان همواره تکرار می‌شود، ‌واقعه عاشورا نیز برای ما درس بزرگی است، باید مراقب باشیم آن‌گونه که نایب حضرت امام حسین (ع) حضرت مسلم‌ابن عقیل، در کوفه تنها ماند، ما امام زمان و ولی فقیه خود را تنها نگذاریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از فرمانده و کارکنان انتظامی استان فارس به دلیل برقراری نظم و امنیت مطلوب برای عزاداران امام حسین (ع) در کلان‌شهر شیراز تقدیر و تشکر کرد و افزود: نظم و امنیتی که در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) در شهر مقدس شیراز طی دو سال گذشته برقرار شده است مطلوب و جای تقدیر از مسئولان و کارکنان زحمت‌کش نیروی انتظامی در استان فارس دارد.

فرمانده انتظامی فارس نیز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای این حضرت و سالروز شهادت حضرت زین‌العابدین، ‌امام سجاد(ع) ابراز داشت: این دوره‌ها در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری با جدیت در انتظامی فارس دنبال می‌شود.

سردار سیروس سجادیان ادامه داد: با توجه به اینکه پلیس ما پلیسی مکتبی، جامعه‌محور و اجتماعی است، در این کلاس‌ها از وجود علما و روحانیون معظم شهر و اساتید دانشگاه استفاده می‌شود تا با به کارگیری منویات و رهنمودهای این بزرگان، در انجام وظایف خود در خدمتگزاری به مردم ولایتمدار استان فارس موفق باشیم.

وی افزود: برگزاری این کلاس‌ها را برای خانواده‌های کارکنان نیز پیش‌بینی کردیم که در تمام سطوح این کار انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: پلیس فارس برای برقراری امنیت نسبی در این استان تمام تلاش خود را انجام داده و برای رسیدن به امنیت مطلوب، رضایت خداوند و رضایتمندی مردم که همان رضایت خداوند است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سجادیان با اشاره به اینکه امنیت یک مقوله چندوجهی است گفت: در اذهان عمومی، مردم امنیت را تنها از پلیس انتظار دارند، ما نیز با آغوش باز و صحه صدر این را می پذیریم، اما امنیت یک موضوع چندوجهی و چندبعدی است که لازم است قدرالسهم هر سازمان و نهاد در این موضوع مهم مشخص شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده پلیس فارس در برقراری امنیت مردم در شرق استان فارس گفت: امنیت منطقه شرق این استان به دلیل وجود اشرار و ارتکاب اعمال شرارت‌آمیز آنان دغدغه‌ای بود برای مسئولان نظام که با درایت و رشادت پلیس این استان بساط این افراد برچیده شد و همگی آنان یا دستگیر و یا به هلاکت رسیدند و اکنون امنیت، آرامش و آسایش به منطقه بازگردانده شده است.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول