اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل امور هنری ناجا:

اقدامات پیشگیرانه پلیس نوعی واکسیناسیون در برابر آسیب‌های اجتماعی است

سرپرست اداره کل امور هنری ناجا گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در حال حاضر به سطحی از کیفیت رسیده که نوعی واکسیناسیون در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

اقدامات پیشگیرانه پلیس نوعی واکسیناسیون در برابر آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، نشست علمی نیروی انتظامی و دانشگاه علمی کاربردی در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی اساتید و مراکز علمی در راستای تحقق اهداف مطالعاتی، ظهر امروز با حضور سرهنگ علیرضا توحیدیان سرپرست اداره کل امور هنری ناجا، سروان شعبانیان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، دکتر شیروانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش و تعدادی از معاونان، اساتید و مسئولان این دانشگاه در دفتر دکتر شیروانی برگزار شد.

سرهنگ علیرضا توحیدیان سرپرست اداره کل امور هنری ناجا در این نشست برگزاری جلسات علمی با دانشگاه‌ها را در راستای پژوهش محوری، روزآمدی و دانش بنیانی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس امروزه با عمل به شعار روزآمدی سعی در بالابردن سطح علمی خود در سطح سازمانی داردکه نتیجه این کار می‌تواند موفقیت در مأموریت‌های محوله و گسترش نظم و امنیت باشد.

این مقام مسئول در معاونت اجتماعی ناجا اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در حال حاضر به سطحی از کیفیت رسیده که نوعی واکسیناسیون در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

توحیدیان سرمایه اصلی پلیس را مردم دانست و گفت: شاید در سالیان دور و گذشته قدرت پلیس در تفنگ و اهرم نظامی آن بود، اکنون پیشرفت علمی و آسیب‌های جدیدی که در جامعه وجود دارد، نگاه و رویکرد علمی پلیس را می‌طلبد.

وی با تاکید بر توجه به نسل جوان و دانشجویان گفت: دانشجویان امانت‌هایی هستند که در اختیار دانشگاه‌ها قرار دارند و بدون تردید در قبال تربیت صحیح علمی و فرهنگی آنها مسئول هستیم.

این مسئول بار دیگر بر رویکرد جامعه محوری پلیس تاکید کرد و گفت: در این رویکرد نیروی انتظامی اهداف خود را بر اصل پیشگیری از وقوع جرم با بهره‌گیری از نقطه نظرات علمی و دانشگاهیان و ارائه آموزش‌های همگانی و هشدارهای پلیسی متمرکز کرده است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی، تامین امنیت را فرآیندی تعاملی و مشارکتی عنوان کرد و افزود:‌ نیروی انتظامی امروز با افزایش کارایی و توانمندی خود در سطوح مختلف و ارتقای سطح تعاملات، برای مردم و در خدمت مردم است.

دکتر شیروانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کیش نیز در ادامه ضمن تقدیر از برپایی این نشست علمی افزود: تأثیر برگزاری نشست‌های علمی تخصصی و تعامل نیروی انتظامی با دانشگاهیان با اهمیت بوده و نقش چنین نشست‌هایی در پیشگیری از جرائم بی‌بدیل است.

شیروانی از نگاه‌های فرهنگی مسئولان نیروی انتظامی، چه در سطح کلان و چه در سطح جزیره کیش تقدیر و خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای انتظامی در تمامی عرصه‌های اجتماعی شاهد آرامش خاطر در جامعه هستیم که این امر می‌تواند به پیشرفت و توسعه جوامع کمک شایانی کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کیش افزود: اقداماتی که پلیس جزیره کیش در بحث فرهنگی و تامین آسایش جامعه و ارتقا انضباط ترافیکی در معابر انجام داده بسیار ستودنی بوده، که این نشان از نگاه و مدیریت علمی و فرهنگی فرماندهی انتظامی کیش است.

انتهای پیام/88003/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول