اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد

استقرار 50 تیم ثابت و سیار پلیس راه در جاده‌های البرز

رئیس پلیس راه استان البرز از استقرار 50 تیم ثابت و سیار برای کنترل محورهای برون‌ شهری و جاده‌های استان البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

استقرار 50 تیم ثابت و سیار پلیس راه در جاده‌های البرز

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، پل ارتباطی پایتخت با برخی از استان‌های شمالی، غربی و شمال‌غربی کشور است.

وی تصریح کرد: شهروندان ساکن تهران و همچنین مردم استان البرز برای دسترسی به این استان‌ها باید از جاده‌ها و محورهای برون‌شهری استان البرز عبور کنند، به همین دلیل این استان دارای چند جاده اصلی مانند محور چالوس ـ کرج است.

رئیس پلیس راه استان البرز در پاسخ به این پرسش که برای کنترل ترافیک و تامین امنیت شهروندان در تعطیلات پلیس راه چه برنامه‌هایی دارد، گفت: با توجه به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) بسیاری از شهروندان و ساکنان استان‌های البرز و تهران برای برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان به استان‌های خود مسافرت کرده و بسیاری نیز در این ایام به تهران می‌آیند.

اکبری افزود: تجربه نشان می‌دهد که بار ترافیکی شدیدی در این ایام در محورهای برون‌شهری استان البرز ایجاد خواهد شد که پلیس برای کنترل آن در روزهای آینده برنامه‌ی ویژه‌ای دارد.

وی اظهار داشت: در همین زمینه طرحی را تدوین کرده‌ایم که از عصر دیروز اجرای آن با اعلام آماده‌باش ماموران پلیس راه استان البرز آغاز شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: در اجرای طرح فوق بیش از 50 تیم از ماموران پلیس راه در جاده‌های استان البرز مستقر شده و تا پایان روز شنبه این طرح با آماده‌باش ماموران پلیس راه البرز تداوم خواهد داشت.

برخورد قاطع با رانندگان متخلف

اکبری با اشاره به افزایش ترافیک در جاده‌های استان البرز گفت: در این شرایط انتظار داریم که مردم همراهی لازم با ماموران پلیس راه را داشته و مطمئن باشند که در صورت کوچک‌ترین تخلفی به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز، ماموران پلیس برخورد قاطع و قانونی با رانندگان متخلف را خواهند داشت.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در البرز

گفتنی است، پلیس راه استان البرز محدودیت‌هایی نیز برای عبور و مرور خودروها در جاده‌های این استان اعمال کرده است.

بر اساس دستورالعمل‌های جدید از ساعت 16 روز جمعه 24 آبان تا ساعت سه بامداد روز شنبه 25 آبان‌ماه عبور وسایل نقلیه از سمت مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین از ساعت 13 این روز تا سه بامداد روز شنبه عبور وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

ضمن این‌که طی این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول