اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران

ساختمان جدید عقیدتی سیاسی پلیس پردیس افتتاح شد

ساختمان جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افتتاح شد.

ساختمان جدید عقیدتی سیاسی پلیس پردیس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، ساختمان جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و رئیس عقیدتی سیاسی این فرماندهی به بهره‏‌برداری رسید.

این مراسم با حضور فرمانده انتظامی شهرستان پردیس و پرسنل انتظامی برگزار شد و در ادامه نسبت به بازگشایی نمازخانه ستاد و بازدید از طرح مکان کلانتری 11 پردیس هم اقدام شد.

پردیس در آستانه ناامن شدن برای مجرمان قرار دارد

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس نیز گفت: با اعمال نظارت درست و دقیق در زمینه‎های مختلف و برخورد با متخلفان توسط فرماندهی انتظامی پردیس، این شهرستان برای افراد قانون‌‏گریز ناامن می‎شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین مومنی امروز اظهار کرد: مشکلات و معضلاتی در حوزه‎های اجتماعی، فرهنگی و خدمات شهری وجود دارد و شهرستان پردیس هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی تصریح کرد: مسئولان این شهرستان متناسب با امکانات موجود و در برخی موارد هم بیشتر از حد توان خود به دنبال ایجاد بستری برای حل این مشکلات هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در ادامه تصریح کرد: قبل از استقرار فرمانداری و بهره‎مندی از مدیریت مستقل این منطقه در زمینه‎های مختلف محلی مناسب برای جرم‎خیزی و فرار افراد سودجو از کمند قانون بود ولی در شرایط فعلی و اعمال نظارت درست و دقیق در زمینه‎های مختلف شهرستان پردیس برای افراد قانون‎گریز ناامن می‎شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از هزینه‎های ناشی در بحث جرم بر دوش نظام جمهوری اسلامی سنگینی می‎کند، اضافه کرد: بسیاری از هزینه‎های ناشی در بحث جرم بر دوش نظام جمهوری اسلامی سنگینی می‎کند و با ناامن کردن فضا برای متخلفان این هزینه‎ها کاهش می‎یابد.

مومنی اظهار داشت: بسیاری از این هزینه‎های اضافی می‎تواند در حوزه‎هایی مانند آموزش و پرورش ساری و جاری شود و پیامدهای مثبت به بدنه جامعه از این طریق تزریق شود.

انتهای پیام/2568/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول