اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرند:

سوءظن مسافری سارق را گرفتار پلیس کرد

فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری سارق خودرو با همکاری و هوشیاری مردم خبر داد.

سوءظن مسافری سارق را گرفتار پلیس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهنگ نوروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید، کشف خودرو و دستگیری متهم به سرقت در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت که بلافاصله راه‌های مواصلاتی شهرستان تحت کنترل قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات لازم برای کشف خودرو مذکور ادامه داشت تا اینکه خودروی مورد نظر پس از گذشت چند ساعت از وقوع سرقت در حوالی روستای پیام شناسایی و توسط عوامل کلانتری 13 عباسی مرند تعقیب که سارق به یکی از روستاهای اطراف فرار و با استفاده از تاریکی شب در ورودی روستا خودرو را رها و به همراه پسر بچه خردسال متواری شد.

وی تصریح کرد: جستجوی شبانه برای دستگیری سارق به نتیجه نرسید و عوامل خودرو را به کلانتری دلالت دادند و صبح روز بعد سارق که همه چیز را تمام شده پنداشته بود برای مراجعت به منزل سوار خودرو عبوری شد و در این حین نامبرده با توجه به داشتن بچه همراه مورد سوءظن یکی از مسافران قرار گرفت که وی موضوع را با مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام و بلافاصله در جلو کلانتری 13 عباسی سارق دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرماندهی انتظامی مرند در پایان عنوان کرد: این فرد به نام علیرضا «س» اهل و ساکن تبریز در تحقیقات به سرقت سه دستگاه خودرو پراید با همدستی فردی به نام حسین «ب» اعتراف کرد که در این زمینه دو دستگاه خودرو کشف و تحقیقات لازم برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/60002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول