اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان خبر داد

مراجعه 1332 نفر به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در سمنان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به مراجعه یک ‏هزار و 332 نفر از اقشار مختلف جامعه به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در استان سمنان، گفت: این مراکز پناهگاهی امن برای مردم شده است.

مراجعه 1332 نفر به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین پیوندی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران به فعالیت‎های چشم‎گیر کارشناسان مراکز مشاوره نیروی انتظامی در طرح مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: برابر بررسی‎های صورت گرفته این اقدامات نتایج مثبتی در پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی به همراه داشته است.

وی به اجرای طرح مشاوره فعال از سوی مرکز مشاوره آرامش اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه تنها در شهرستان سمنان بالغ بر یک‏هزار و 120 نفر در قالب 18 جامعه آموزشی از خدمات مشاوره‎ای ارائه شده در این طرح، بهره‎مند شده‎اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان در ادامه از مراجعه یک‏هزار و 332 نفر از اقشار مختلف جامعه به مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی در استان سمنان خبر داد و گفت: در این مراکز، خدمات گوناگون مشاوره‎ای به مراجعه‎کنندگان ارائه شده است.

به گفته پیوندی مجموع پرونده‎های ارجاع شده به واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‎ها در استان سمنان 657 فقره بوده که 420 فقره آن معادل 64 درصد به مصالحه انجامیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان بدرفتاری جسمی و عاطفی، اعتیاد یکی از زوجین و دخالت خانواده‎های اصلی را از عمده دلایل مراجعه افراد به مراکز مشاوره نیروی انتظامی اعلام کرد.

پیوندی اظهار داشت: در مراکز مشاوره نیروی انتظامی انواع خدمات روان‎شناختی، روان‎سنجی، مددکاری اجتماعی، حقوقی و انتظامی به تمامی اقشار جامعه و البته به صورت رایگان ارائه می‎شود.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول