اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب‌خوانی

آبادانی‌ها رایگان در کتابخانه‌ها عضو می‌شوند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: به مناسبت هفته کتاب‌خوانی مردم این شهر می‌توانند به صورت رایگان در کتابخانه‌ها عضو شوند.

آبادانی‌ها رایگان در کتابخانه‌ها عضو می‌شوند

احمدرضا دشت‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان و به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصت مناسبی برای رفع مهجوریت از این یار مهربان است.

وی افزود: در این راستا و به‌منظور تشویق بیشتر شهروندان به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌هایی در طول این هفته اجرا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان است.

دشت‌افکن تصریح‌ کرد: این برنامه به مناسبت هفته کتاب‌خوانی اجرا و تا پایان این هفته که برابر با دوم آذر ماه است ادامه خواهد داشت.

وی اضافه‌کرد: علاقه‌مندان در این مدت می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه و به صورت رایگان به عضویت آنها در آیند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خاطرنشان‌ کرد: شهروندان با عضویت در کتابخانه‌های عمومی آبادان و دریافت کارت می‌توانند از همه کتابخانه‌های عمومی مناطق کشور استفاده کنند.

دشت‌افکن در خصوص تعداد کتابخانه‌های عمومی آبادان نیز افزود: در حال حاضر 10 کتابخانه عمومی در آبادان وجود دارد که بالغ بر 96 هزار جلد کتاب در آنها موجود است.

وی تصریح‌کرد: تاکنون نیز بیش از 6 هزار نفر از شهروندان آبادانی به عضویت کتابخانه‌های این شهرستان در آمده‌اند.

انتهای پیام/72008/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول