اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان خبر داد

ایجاد 18 کتابخانه روستایی مجهز و استاندارد در دشتستان

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان از ایجاد 18 کتابخانه روستایی مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد.

ایجاد 18 کتابخانه روستایی مجهز و استاندارد در دشتستان

مجتبی مجری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی در جامعه امری لازم و مهم است و مسئولان باید در تقویت این مهم اهتمام ورزند.

وی افزود: تقویت کتابخانه‌ها و افزایش میزان کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از آن بهره‌ جست و نتایج مطلوبی در این راستا می‌توان از این طریق انجام داد.

مجری‌فرد تصریح کرد: مطالعه کتاب و کتابخوانی یکی از برنامه‌های سالم و سودمند در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت روزانه است و از مسئولان ادارات مختلف و صنف شهرستان انتظار داریم در این راستا اقدامات مهم و ارزشمندی انجام دهد.

وی اضافه کرد: در سال جاری چند برنامه مهم و ارزشمند برای جذب جوانان و نوجوانان و همچنین برای جذب کارکنان دولت به سمت کتاب انجام داده‌ایم که انتظار داریم به موفقیت لازم برسیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان از ایجاد 18 کتابخانه روستایی مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی اداره کل کتابخانه‌های استان بوشهر به زودی 40 کتابخانه مجهز و استاندارد در روستاهای استان ایجاد می‌شود که 18 کتابخانه از این تعداد متعلق به دشتستان است.

مجری‌فرد افزود: حدود هشت هزار نفر از مردم دشتستان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضویت دارند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول