اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان از حضور گسترده مردم در عزاداری محرم تقدیر کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از حضور گسترده مردم در عزاداری امام حسین (ع) تقدیر کرد.

امام جمعه زنجان از حضور گسترده مردم در عزاداری محرم تقدیر کرد

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در عزاداری حسینی اظهار داشت: باید از مردمی که الگوی مردم جهان شده‌اند تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری مردم زنجان در ماه محرم الگوی کشور است، افزود: حرکت دسته عزاداری مردم زنجان در جهان رونق خاصی یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های عزاداری مردم زنجان با شکوه بیشتری برگزار شد، افزود: مردم زنجان با همه توان در عزاداری‌ها حضور داشتند.

خاتمی با بیان اینکه مردم زنجان بار دیگر به صورت باشکوه در برنامه‌های عزاداری حضور یافتند، افزود: عواطف پاک مردم پایتخت شور و شعور حسینی به ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش در قالب‌های مختلف ارائه شد.

امام جمعه زنجان علاقه و اخلاص مردم زنجان را سرمایه بزرگی عنوان کرد و گفت: باید از هئیت‌های مذهبی که بسترهای لازم را برای حضور گسترده مردم فراهم کردند، تقدیر کرد.

وی مسئولان هیئت‌های مذهبی را مروجان و مشوقان جامعه برای حضور پرشکوه در برنامه‌های عزاداری دانست و افزود: باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان حضور رسانه ملی را در نشان دادن عظمت مردم ایران مطلوب عنوان کرد و گفت:‌ برنامه‌ریزی مناسب رسانه ملی موجب شد تا حرکت دسته‌های عزاداری به نحو مطلوبی در کشور و جهان ارائه شود.

این مسئول با اشاره به شکار لحظه‌های دسته‌های عزاداری در زنجان از سوی صدا و سیما تصریح کرد: پیر و جوان در این حرکت بزرگ حضور داشتند.

خاتمی با تقدیر از فعالیت نیروی انتظامی در تامین امنیت حرکت دستجات عزاداری خاطرنشان کرد: وجود نیروی انتظامی موجب تامین امنیت در استان شد.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول