اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام محرم صورت گرفت

پخش زنده عزاداری‌ زنجانی‌ها به مدت 2 هزار دقیقه توسط رسانه ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: عزاداری‌های مردم زنجان‌ به مدت یک‌هزار و 995 دقیقه توسط رسانه ملی و از شبکه‌های مختلف به صورت زنده پخش شد.

پخش زنده عزاداری‌ زنجانی‌ها به مدت 2 هزار دقیقه توسط رسانه ملی

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال نیز صدای پرطنین عزاداری‌های مردم زنجان از هشتم تا 11 محرم از طریق رسانه استانی به گوش جهانیان رسید.

وی افزود: مراسم عزاداری دسته حسینیه اعظم به مدت 400 دقیقه از شبکه‌های تلویزیونی ملی و بین‌المللی سحر یک و دو، جام جم یک و 2 و 3 و شبکه‌های یک، 2 و 3 و قرآن٬ خبر و اشراق به صورت زنده  پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: مراسم هشتم محرم زنجانی‌ها با 17 دوربین، دوربین پرنده و توسط بالگرد پوشش داده شد.

این مسئول تصریح کرد: عزاداری دسته حسینیه اعظم به مدت 170 دقیقه از شبکه استانی صدای زنجان پخش شد که مدت 30 دقیقه از این مدت با شبکه استانی قم به صورت اجرای مشترک، پخش شد.

* پوشش عزاداری احمدیه زنجان از 10 شبکه تلویزیونی

وی در مورد پوشش عزاداری احمدیه زنجان نیز بیان داشت: مراسم عزاداری مسجد احمدیه به مدت 150 دقیقه از شبکه‌های جام جم یک، 2 ،3 ، شما، سحر یک، خبر، تهران، العالم، قرآن و شبکه اشراق توسط هفت دوربین به صورت زنده پخش شد.

صفری تصریح کرد: مراسم معنوی عزاداری احمدیه زنجان به مدت 90 دقیقه از شبکه استانی صدای زنجان پخش شد.

* هیئت مکتب الزهرای زنجان

وی ادامه داد: در عصر عاشورای حسینی نیز مراسم عزاداران هیئت مکتب الزهرای زنجان از طریق تلاشگران صدا و سیمای مرکز زنجان توسط شش دوربین از قاب تلویزیونی 15 شبکه ملی و بین‌المللی به طور زنده پخش شد.          

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مراسم عزاداران هیئت مکتب‌الزهرای زنجان به مدت 250 دقیقه از شبکه‌های 3، 2، یک و 4، شما، خبر، تهران، قرآن، جام جم یک، 2، 3، سحر یک، العالم، الکوثر و شبکه اشراق به صورت زنده  پخش شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مراسم سوگواری به مدت 115 دقیقه از شبکه استانی صدای زنجان پخش شد.

صفری با بیان اینکه مراسم عزاداری فاطمیون زنجان در شب عاشورای حسینی امسال پرطنین‌تر از محرم سال‌های گذشته از طریق رسانه استانی به گوش جهانیان رسید، ادامه داد: این مراسم توسط هشت دوربین از 9 شبکه تلویزیونی به طور زنده پخش شد.         

وی تصریح کرد: مراسم عزاداری هیئت فاطمیون به مدت 200 دقیقه از ‌ای جام جم یک ،2، شما، خبر، تهران، قرآن، شبکه 3، مرکز خراسان شمالی و شبکه اشراق به صورت زنده پخش شد.

صفری خاطرنشان کرد: همچنین مراسم عزاداری هیئت فاطمیون به مدت 65 دقیقه از رادیو زنجان پخش شد.

این مسئول با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا باشکوه هر چه تمام‌تر به یاد آخرین نماز سالار شهیدان در میدان انقلاب زنجان برگزار شد، افزود: این مراسم از شبکه اشراق و شبکه‌های خبری به مدت 25 دقیقه پخش شد.

* مراسم باشکوه عزاداری زینبیه اعظم

وی با بیان اینکه مراسم باشکوه عزاداری زینبیه اعظم با حضور صدها هزار نفر از عاشقان اهل ‌بیت (ع) در زنجان برگزار شد، گفت: مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجانی‌ها از شبکه‌های جام جم یک، خبر، 2، 3، قرآن، شما، سحر یک، الکوثر و اشراق به صورت زنده برای عاشقان سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) به صورت زنده پخش شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه مراسم باشکوه عزاداری زینبیه اعظم زنجان امسال همانند مراسم عزاداری حسینیه اعظم با 17 دوربین و به مدت 350 دقیقه از صدا و سیمای مرکز زنجان پوشش داده شد، اذعان داشت: این مراسم معنوی به مدت 180 دقیقه از رادیو زنجان نیز پخش شد.

وی در پایان متذکر شد: کل پوشش‌های انجام شده با محوریت شبکه اشراق صورت گرفته و تعداد 300 نفر از همکاران، مدیران و معاونین صدا و سیمای مرکز زنجان در پوشش این عزاداری‌ها همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/2308/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول