اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

برخی‌ها با نشر اکاذیب درصدد کمرنگ کردن عزاداری عاشورا هستند

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دشمنان با نشر اکاذیب درصدد کمرنگ کردن مسئله عاشورا هستند،گفت: ضرب و شتم جوان بابلی در روزعاشورا توطئه‌ای بیش برای کمرنگ کردن عزاداری سیدالشهدا نبوده است.

برخی‌ها با نشر اکاذیب درصدد کمرنگ کردن عزاداری عاشورا هستند

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با تقدیر از حضور چشمگیر مردم ولایی بابل در عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: اقامه عزای سیدالشهدا تکلیف الهی برای شیعیان جهان اسلام است که منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

وی افزود: در عصر کنونی که تحولات عظیمی در سطح منطقه انجام شده برپایی اقامه عزای  امام حسین (ع) به دلیل برکاتی که در درون خود دارد نقش مهمی در بیداری جهان اسلام دارد.

روحانی بیان داشت: اقامه عزای امام حسین (ع) زمینه رسوایی مستکبران را فراهم می‌کند همانطور که در سال 61 زمینه رسوایی بنی‌امیه را فراهم کرده است.

امام جمعه بابل با تقدیر از هئیت‌های مذهبی شهرستان در تجمع بزرگ عاشوراییان بابل تصریح کرد: این تجمع بیعت مجدد با آرمان‌های والای امام حسین (ع)،پیروی از ولایت فقیه و مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان بوده است.

این مقام مسئول با انتقاد از اینکه برخی‌ها با نشر اکاذیب درصدد کمرنگ کردن عزاداری عاشورا و زیر سئوال بردن لباس مقدس روحانیت هستند، ضرب و شتم جوان بابلی به دلیل اهانت به امام جمعه این شهر را تکذیب کرد.

روحانی از رسانه‌ها خواست با نشر اکاذیب زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکنند.

انتهای پیام/86009/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول