اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان:

عزاداری‌های زنجان پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده برای همکاری بین هیئت‌های مذهبی و پلیس، مراسم‌های عزاداری زنجان پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

عزاداری‌های زنجان پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای دهه نخست محرم سال‌جاری اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌ها دسته‌های عزاداری زنجان پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی به راه‌اندازی سه پاسگاه ویژه محرم در اطراف مساجد حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و احمدیه اشاره کرد و افزود:‌ این پاسگاه‌ها تا صبح امروز دایر و فعالیت می‌کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف ترافیکی، اطلاعاتی و امنیتی برای ایام محرم زنجان اضافه کرد: پلیس با تمام توان در صحنه حضور داشت و اقدامات مقتضی را در این رابطه انجام داد تا مراسم‌های عزاداری دهه نخست محرم بدون مشکل برگزار شود.

این مسئول با اشاره به خاص بودن موقعیت استان زنجان به لحاظ برگزاری عزاداری‌ها تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده در سطح استان آمار قمه‌زنی در ملأعام در سطح استان به صفر رسیده است.

اسماعیلی با اشاره به همکاری موجود بین نیروی انتظامی و مسئولان هیئت‌های مذهبی ادامه داد: جلسات توجیهی برگزار شده برای مداحان، سخنرانان و مسئولان هیئت‌ها منجر به همکاری فی‌مابین و حل مشکلات شده است.

وی به حضور همیاران محرم برای برقراری نظم و امنیت عزاداری‌های محرم اشاره و تصریح کرد: همیاران در دوره‌های آموزشی چهره به چهره حضور یافته و نکات مورد نظر به آنها آموزش داده شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: امنیت و نظم مساجد در دهه نخست محرم سال‌جاری با همکاری پلیس و همیاران محرم تامین و مراسم‌های بدون بروز مشکل برگزار شد.

این مسئول به کاهش شکایت‌های مردمی در محرم سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و متذکر شد: اقدامات پیش‌بینی شده در این مورد منجر به کاهش نارضایتی‌ها شده است.

اسماعیلی با اشاره به همزمانی تاسوعا و عاشورای حسینی با تعطیلات آخر هفته اذعان داشت: تصادفات سه روز آخر هفته در محورهای استان زنجان طی این سه روز کمتر از روزهای معمولی بود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول