اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار:

سایت مرکزی دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به زودی سایت مرکزی دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود.

سایت مرکزی دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ محمد حسن نامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: تاکنون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه هنرهای نمایشی و ساخت فیلم موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.

وی به برنامه‌های در حال اجرای بنیاد حفظ آثار اشاره کرد و افزود: در زمینه هنرهای نمایشی و ساخت فیلم دو برنامه مختلف در حال بررسی است و در آینده نزدیک به مرحله اجرا می‌رسد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در همه فیلم‌ها و سریال‌های صدا و سیما صحنه‌هایی از دفاع مقدس وجود داشته باشد.

این مقام مسئول از اهمیت ساخت انیمیشن دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: با ساخت این برنامه‌ها نسل‌های بعدی با جانفشانی و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

نامی به اهمیت ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مختص دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این سریال‌ها باید علت موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی نشان داده شود.

وی با تاکید بر اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب مخاطبان اصلی این فیلم‌ها و سریال‌ها هستند، افزود: با فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران برای سال‌ها بیمه شده است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در هر استان ایجاد یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس در منطقه گاوازنگ زنجان و در کنار شهدای گمنام شهرستان زنجان احداث می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس چند منظوره در منطقه شلوغ شهر زنجان در آینده نزدیک خبر داد.

نامی با بیان اینکه تاکنون 24 هزار خاطره یادداشت شده از دوران دفاع مقدس به صورت کتاب چاپ شده است، بیان داشت: همچنین 35 هزار خاطره دفاع مقدس آماده ثبت و ضبط است.

وی در ادامه از راه‌اندازی سایت مرکزی دفاع مقدس در آینده نزدیک خبر داد و اذعان داشت: نسل امروز بیشترین نیازهای علمی خود را از طریق شبکه‌های مجازی برطرف می‌کند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین اولویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی را مخاطب‌شناسی اعلام کرد و گفت: باید تلاش شود مخاطبان دفاع مقدس به خوبی شناسایی و اطلاعات از طریق آنها منتقل شود.

این مسئول دومین اولویت مهم بنیاد را استفاده از ظرفیت‌های مردمی دانست و افزود: در هر زمان که مردم در صحنه حضور داشته باشند نظام جمهوری اسلامی به موفقیت‌های چشمگیری دست می‌یابد.

انتهای پیام/73008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول