اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان معارفه شد

با حضور مسئولان، علی مهدیخانی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان معرفی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ظهر امروز با حضور محمدحسن نامی، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه‌های مهم بنیاد حفظ آثار باید به عنوان اولویت و سرلوحه دیگر برنامه‌ها باشد، اضافه کرد: اجرای این ماموریت وظیفه و رسالت یک مسئول نیست بلکه برای موفقیت به کمک همه مردم و مسئولان نیاز است.

علی مهدیخانی با بیان اینکه برای ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به توسعه فرهنگ دفاع نیاز است، افزود: برای موفقیت در این عرصه باید مسئولان با توکل و توسل به خداوند متعال وارد این عرصه شوند.

وی با تاکید بر اینکه با توکل به خداوند بخشی از رسالت عظیم کشورمان به سرانجام می‌رسد، تصریح کرد: فرمانده‌هان، رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس حماسه دفاع را خلق کردند.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: پیشکسوتان، فرمانده‌هان، جانبازان و رزمندگان باید برای حفظ آثار دفاع مقدس وارد این عرصه شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان با همه توان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کنند تا شرمنده شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس نشوند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول