اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت عرصه دفاع مقدس:

هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل قدرت دفاعی ایران قرار گیرد

پیشکسوت عرصه دفاع مقدس و عملیات آزادسازی سوسنگرد در لرستان گفت: رزمندگان دفاع مقدس به سلاح ایمان تجهیز بودند.

هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل قدرت دفاعی ایران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، ولی‌الله میرهاشمی ظهر امروز در مراسم سی و سومین سالروز آزادسازی سوسنگرد در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت این روز، گفت: حدود 400 نفر از رزمندگان لرستانی کار دفاع از سوسنگرد را به عهده داشتند.

این جانباز 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: سهمیه گلوله توپ خمپاره ما در 24 ساعت در این عملیات 4 گلوله بوده و این در حالی است که در هر 5 دقیقه بیش از 100 گلوله خمپاره توسط عراقی‌ها به سوسنگرد اصابت می‌کرد.

پیشکسوت عرصه دفاع مقدس و عملیات آزادسازی سوسنگرد در لرستان تصریح کرد: نقش رزمندگان لرستان در این عملیات یک نقش تعیین کننده‌ای بود.

میرهاشمی اظهار کرد: رزمندگان ما در آن دوران با دست خالی در مقابل همه دشمنان جهان به ویژه بعثی‌ها قرار داشتند و تنها سلاح آنها ایمان به خدای متعال بود.

وی افزود: آن زمان ما با دست خالی در این امتحان بزرگ الهی سربلند و پیروز بیرون آمده‌ایم و امروز اعلام می‌کنیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل قدرت دفاعی ما قرار گیرد زیرا ایران اسلامی امروز در تمام زمینه‌ها بویژه تجهیزات نظامی پیشرفت کرده است.

این جانباز دوران دفاع مقدس، گفت: در حاج‌عمران آمار توپ و خمپاره و تانک‌های زرهی دشمنان بیش از 240 عدد بوده اما ما در این عملیات امکانات ناچیزی داشته‌ایم که با توکل بر خدای متعال توانستیم در این عملیات نیز سربلند بیرون بیاییم.

میرهاشمی اظهار داشت: امروز از لحاظ نظامی در دنیا هیچ کشوری توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای خرم‌آباد حاضر و بر مزار شهید هاشم‌پورزادی یکی از شهدای عملیات سوسنگرد با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/85001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول