اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

روزانه 400 نفر از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: روزانه 400 تا 500 نفر از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

روزانه 400 نفر از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدجواد زمردیان ظهر امروز در همایش سی و سومین سالگرد حماسه شکست حصر سوسنگرد در همدان اظهار داشت: پاسداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس یک یادآوری برای ادامه راه شهداست.

وی عنوان کرد: با گذشت زمان از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با وجود تدوین قوانین جدید در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس شاهد آن هستیم که کیفیت کار کم و به کمیت آن اضافه می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خطاب به حاضران در جلسه که متشکل از مدیران روابط عمومی و مسئولان فرهنگی دستگاه‌ها بودند عنوان کرد: شما دو عنصر مهم در سازمان‌ها و ادارات هستید که باید در کنار مدیران، محافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشید.

وی با اشاره به حماسه شکست حصر سوسنگرد عنوان کرد: این حماسه نشان‌دهنده این بود که دشمن با برنامه به ما حمله می‌کند و در این بین یک سیستم مدیریتی ناکارآمد مانند رئیس جمهور وقت آن دوران باعث شکل‌گیری این چنین وقایعی می‌شود.

زمردیان یادآور شد: در حماسه شکست حصر سوسنگرد با وجودی که بنی‌صدر رئیس جمهور وقت، در کمال بی‌کفایتی کشور را اداره می‌کرد، آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی با درایت و هوشیاری خود و به کمک شهیدچمران از یک آبرو‌ریزی جلوگیری کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز وظیفه داریم تا قشر جوان و نوجوان را با پیام پیروزی در هشت سال دفاع مقدس که همان پشتیبانی از ولایت فقیه بوده، آشنا کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: در مواقعی از تاریخ، تکنیک و تاکتیک ایران در مواجهه با دشمن تغییر کرده اما همیشه راه امام(ره) و شهدا مسیر اصلی این ملت بوده و هست.

وی با بیان اینکه در استان همدان 70 هزار رزمنده داریم، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا رزمندگان ادارات و نهاد‌ها را در راستای تدوین کتاب خاطره‌نویسی شناسایی کنیم.

زمردیان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ادارات در چهارمین دوره جشنواره خاطره‌نویسی، بخش عظیمی از خاطرات رزمندگان را به ثبت برسانیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به هزینه 23 میلیاردی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس همدان افزود: روزانه 400 تا 500 نفر از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند که در این میان این بازدید‌ها، سهم نهادهایی مانند آموزش و پرورش بیشتر است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: با توجه به هزینه نگهداری این باغ موزه و تا تخصیص اعتبارات ملی برای این مجموعه که تا سال 93 به طول می‌انجامد، نیازمند همکاری بیشتر نهاد‌ها هستیم.

وی گفت: باید تعداد بازدیدکنندگان را روزانه به یک‌هزار نفر برسانیم که البته باید در این بین سهم بازدید شهروندان را بیشتر کنیم.

زمردیان ادامه داد: در هفت ماهه گذشته قریب به یکصد هزار نفر از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه مدعوین به این جلسه تعداد 300 نفر از مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌ها بودند گفت: در این جلسه که با تأخیر 45 دقیقه‌ای آغاز شد جای تعجب است که کارمندان که ساعت هشت صبح در اداره هستند یک ساعت با تأخیر در این جلسه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پایان سخنانش از اینکه فقط 100 نفر در این جلسه شرکت کرده‌اند ابراز ناراحتی کرد.

انتهای پیام/89007/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول