اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت اجرایی رزمندگان بخش بابل‌کنار:

یادگاران دفاع مقدس عزت و سربلندی را از امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند

مسئول هیئت اجرایی رزمندگان بخش بابل‌کنار گفت: یادگاران دفاع مقدس عزت و سربلندی را از امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند.

یادگاران دفاع مقدس عزت و سربلندی را از امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند

پرویز عالمیان درونکلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل، اظهار داشت: هیئت رزمندگان اسلام بخش بابل‌کنار با همکاری دفتر امام جمعه بابل‌کنار دو ارگانی هستند که به مدت یک سال فعالیت خود را در بخش آغاز و اقدام به برگزاری نخستین همایش شیرخوارگان بخش بابل‌کنار با هدف بیمه شدن فرزندان شیعیان به ساحت مقدس حضرت علی اصغر(ع) کردند.

وی افزود: اشک‌هایی که از چشمان مادران به‌ گونه کودکان سرازیر می‌شود قطعا آینده این کودکان را رقم می‌زند.

عالمیان بیان داشت: همان‌گونه که آموزه‌های مادران ما در طول دفاع مقدس تاثیرگذار بوده است حضور این مادران در مراسم عزای حسینی می‌تواند در تربیت نسل آینده و سکانداری دین اسلام بسیار موثر باشد.

مسئول هیئت اجرایی رزمندگان بخش بابل‌کنار تصریح کرد: یادگاران دفاع مقدس در هیئت رزمندگان اسلام، رشادت، عزت، آزادگی و سربلندی را از امام حسین(ع) الگو گرفته تا بتوانند از کشور در برابر دشمنان دفاع کنند.  

عالمیان افزود: افتخار شیعه داشتن شخصیتی ارزشمند چون امام حسین(ع) و فرزندان اوست، برگزاری چنین مراسماتی سبب زنده نگه داشتن آموزه‌های عاشورایی است .

این مسئول به اهمیت مراسم عاشورایی در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره و تصریح کرد: فضای امروز دنیا فضای اطلاعات و فن‌آوری مدرن بوده که به آسانی در دسترس هر انسانی قرار دارد، مهم‌ترین وظیفه ما در این  برهه حساس زمانی رصد کردن مسایل فعلی بوده که اگر بتوانیم برنامه‌های دقیق درباره فرهنگ‌سازی ناب عاشورایی داشته باشیم قادر خواهیم بود ماهیت آموزه‌های دینی را اجرایی کنیم.

عالمیان اضافه کرد: معلومات و اطلاعات درست و دقیق مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است و کمبود علم و اطلاعات ما را در مقابله با دشمن سست و ضعیف می‌کند.

مسئول هیئت اجرایی رزمندگان بخش بابل‌کنار اظهار داشت: اگر اسلام در دنیا خوب معرفی شود به دلیل کامل و دقیق بودن دین اسلام کسی ادله‌ای برای مخالفت با آن نداشته و می‌پذیرند.

وی افزود: در این همایش  انتظار ما حضور بیش از یک هزار نفر بود اما جمعیتی بیش از این شرکت کردند که این امر نشان می‌دهد فرهنگ عاشورایی در این منطقه ریشه دوانده است و از مراسم تاسوعا و عاشورای درونکلای بزرگ تاسی گرفته است.

مسئول هیئت اجرایی رزمندگان بخش بابل‌کنار با تقدیر از امام جمعه بابل‌کنار که با حضور یک ساله خود در بخش منشا تحول عظیمی شده و جز 10 امام جمعه برتر کشور شد، بیان داشت: شاهد برنامه‌های دیگری در ترویج فرهنگ عاشورایی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/86009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول