اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره 44 شهید کارمند بسیجی استان زنجان

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج یادواره 44 شهید کارمند بسیجی استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 44 شهید کارمند بسیجی استان زنجان

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دومین یادواره 44 شهید حوزه مقاومت امام که شهدای کارمند استان زنجان محسوب می‌شوند، به مناسبت هفته بسیح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره 44 شهید کارمند بسیجی استان زنجان با همکاری برخی از پایگاه‌های بسیج ادارات در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه چهارم آذر ماه سال جاری در محل سالن جهاد کشاورزی زنجان برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه برپایی ایستگاه‌های صلواتی از نخستین روز هفته بسیج تا آخرین روز آن از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات استان در سال جاری به شمار می‌رود، اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج محسوب می‌شود.

هادی‌نژاد با اشاره به اینکه گلباران مزار شهدا توسط بسیجیان کارمند و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال بین ادارات کل از دیگر برنامه‌ها برای هفته بسیج به شمار می‌رود، ادامه داد:‌ برنامه‌ای با عنوان نهضت روشنگری نیز در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج 10 فقره نشست روشنگری در ادارات استان زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: دوره آموزشی بسیج کادر نیز در این هفته برگزار می‌شود.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه برگزاری آموزش مقدماتی بسیج برای همه بسیجیان پایگاه‌های ادارات استان زنجان از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج ادارات به شمار می‌رود، اذعان داشت: از کارمندان بسیجی پیشکسوت در دوران دفاع مقدس نیز همزمان با هفته بسیج در استان زنجان تجلیل می‌شود.

هادی‌نژاد به تجلیل از جانبازان نیز به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و متذکر شد: برنامه‌های مختلفی نیز در مزار شهدای گمنام در منطقه گاوازنگ اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان شد: حرکت نمادین در گاوازنگ، پیاده‌روی و غبارروبی مزار شهدای گمنام در این منطقه تفریحی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول