اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ‌واحد شهرضا:

بسیج دانشجویی فعال‌تر از هر زمان جلودار میدان‌های حساس باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: در شرایط کنونی جوانان ما از هر سو مورد هجمه فرهنگی دشمنان هستند و باید بسیج دانشجویی فعال‌تر از هر زمانی مانند دوران دفاع مقدس جلودار این میدان حساس باشد.

بسیج دانشجویی فعال‌تر از هر زمان جلودار میدان‌های حساس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، علی شریف‌زاده در جلسه‌ای که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرضا، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از دانشجویان بسیجی در سالن اجلاس دانشکده داروسازی دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها رسالت بزرگی بر عهده دارد و در شرایط کنونی جامعه که جوانان ما از هر سو مورد هجمه فرهنگی دشمنان هستند ایجاب می‌کند بسیج دانشجویی فعال تر از هر زمانی مانند دوران دفاع مقدس جلودار این میدان حساس باشد.

وی گفت: دانشگاه در حد توان خود از هر جهت بسیج دانشجویی را حمایت می‌کند و انتظار دارد بسیج دانشجویی نیز فعال‌تر از گذشته بازوی فرهنگی دانشگاه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا نیز در این جلسه گفت: بصیرت لازمه دشمن شناسی و شناخت مسیر پیش روی جوانان در مسائل سیاسی است و بسیج دانشجویی باید پرچم‌دار بصیرت افزایی دانشجویان در دانشگاه باشد.

حمید مرادی افزود: بصیرت افزایی ضرورتی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن به ویژه در دانشگاه‌ها تاکید داشته‌اند.

در این جلسه از خدمات آقای علی احمدی در مدت دو سال تصدی مسئولیت  بسیج دانشجویی قدردانی شد و محمدرضا شهبازی با حکم بسیج دانشجویی استان اصفهان به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا معرفی شد.       

انتهای پیام/2301/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول