اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

اجرای 340 برنامه هفته بسیج در خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اجرای 340 برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

اجرای 340 برنامه هفته بسیج در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عادل فرهانیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: هفته بسیج هفته دلاورمردان و دریا دلان بسیجی جبهه جنگ نرم و جنگ سرد است و امسال سی‌و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این راستا 340 برنامه در قالب متمرکز، نیمه‌متمرکز و غیر متمرکز به مناسبت این هفته در خرمشهر برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: شعار امسال این هفته، بسیج پیشتاز حماسه و خدمت خواهد بود و برنامه‌های این هفته در قالب این شعار انجام می‌شود.

فرهانیان تصریح‌کرد: برنامه‌های هفته بسیج در خرمشهر از روز 30 آبان‌ماه آغاز می شود و در آغازین روز این هفته دیدار فرماندهان بسیج با امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه‌کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نشست سیاسی، نشست بصیرتی، زیارت عاشورا و غبارروبی مزار شهدا و نشست منتظران موعود از دیگر برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌کرد: برگزاری دعای ندبه، اعزام کاروان دانش‌آموزی خواهر به مناطق دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با قرآن ویژه حلقات صالحین، برادر، یادواره شهدا  و نشست منتظران موعود و زیارت عاشورا برنامه‌های دومین روز این هفته است.

فرهانیان افزود: در سومین روز نیز زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه تجسمی، سرکشی از خانواده شهدا، نشست منتظران موعود، یادواره شهدا و نشست سیاسی و در چهارمین روز هفته بسیج صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، همایش مدافعان حرم حضرت زینب(س) و در روز پنجم  نیز ارائه خدمات  رایگان درمانی، خدمات رسانی به بسیجیان کشاورز و معسر، برپایی ایست و بازرسی از مهم‌ترین برنامه‌ها هستند.

وی گفت: در روز پنج آذر که مصادف با سالروز تشکیل بسیج است تجمع بزرگ نیروهای بسیجی در محل مسجد جامع خرمشهر برگزار و در آن برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌کرد: تجلیل از بسیجیان نمونه، اجرای تئاتر خیابانی، دعای توسل و یادواره شهدای خواهران از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در خرمشهر است.

فرهانیان ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته بسیج ستاد بزرگداشت این مناسبت در فرماندار تشکیل و کمیته‌هایی نیز به این منظور تعیین شده‌اند.

انتهای پیام/72008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول