اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی نیشابور:

دانشجویان بسیجی در کنار آموزش به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند

مسئول بسیج دانشجویی نیشابور از دانشجویان بسیجی خواست با توجه به امکانات و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان با توان مضاعف در کنار فعالیت‌های آموزشی خود به فعالیت‌های فرهنگی و دینی بپردازند.

دانشجویان بسیجی در کنار آموزش به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید سلمان حسینی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد نیشابور که با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما نیشابور و مسئولان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام(ره) فرمان تأسیس بسیج دانشجویی را صادر کردند و از این نهاد مقدس حمایت خاص داشتند.

وی از دانشجویان بسیجی خواست با توجه به امکانات و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان با توان مضاعف در کنار فعالیت‌های آموزشی خود به فعالیت‌های فرهنگی و دینی بپردازند و محیط مقدس دانشگاه را به تعالیم اسلامی و شعائر انقلابی بیشتر آکنده کنند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما در ابتدای مراسم ضمن تسلیت به ‌مناسبت ایام سوگواری ماه محرم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و به تبع آن حوزه معاونت سما واحد نیشابور به برکت حمایت‌های مادی و معنوی حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در طی سه دهه فعالیت خود به دستاوردهای بی‌نظیری نائل آمده که مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

علیرضا شیرخانی افزود: حضور دانشجویان مبتکر، مخترع و فرهنگی در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی رشد چشمگیری داشته و مقام‌های ارزشمندی اخذ شده است.

وی عنوان کرد: دانشجویان بسیجی سهم بزرگی در کسب این افتخارات به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد نیشابور حضور مستمر بسیجیان را در عرصه‌های مختلف دانشگاهی ضروری خواند و بیان داشت: حوزه معاونت سما دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف است.

شیرخانی عنوان کرد: بسیج دانشجویی یکی از تشکل‌های بسیار مهم و ارزشی در هر دانشگاهی می‌باشد و انتظار از بسیج و بسیجی بسیار بالا و متفاوت است.

وی تصریح کرد: ما از برنامه‌های بسیج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و علمی آن که در جهت گسترش مبانی نظام اسلامی است با همه توان حمایت می‌کنیم تا شاهد آثار و برکات بسیج و ارزش‌های اسلامی در دانشکده سما واحد نیشابور باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برادر بسیجی  حجتی‌مقدم، آقای نیک‌رفتار به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد نیشابور معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول