اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

آموزش مهارت‌های زندگی به زوج‌های روستایی چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مهارت‌های زندگی برای زوجین روستایی این استان برگزار می‌شود.

آموزش مهارت‌های زندگی به زوج‌های روستایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، رسول غلامی اظهار کرد: این طرح با  هدف آشناسازی و به منظور افزایش مهارت‌های زندگی زوجین روستایی که دور از مرکز شهر بوده و به مراکز مشاوره خانواده دسترسی ندارند، برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم تا پایان سال‌جاری تمام روستاهای استان را پوشش و آموزش‌های لازم را به زوجین جوان روستایی با کمک کارشناسان و فرمانداری‌ها ارائه دهیم.

غلامی با اشاره به اینکه با کمک فرمانداری‌ها روستاهای محور مشخص و آموزش‌ها در آنجا برگزار می‌شود، گفت: طرح آموزش مهارت‌های زندگی و همسرداری برای زوجینی که در پنج سال اول زندگی هستند، برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه داشتن مهارت‌های زندگی ذاتی نیست و مستلزم آموزش است، افزود: بسیاری از افراد بر این باورند که زندگی خوب یعنی نداشتن اختلاف نظر و سلیقه، در حالی که مشاوران و روانشناسان داشتن مهارت و توانایی حل تعارض زوجین را امری لازم در زندگی مشترک عنوان می‌کنند.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول