اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی جشنواره پیوند آسمانی

فعالان حوزه ازدواج در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از تجلیل از فعالان و خیرین حوزه ازدواج در استان خبر داد.

فعالان حوزه ازدواج در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانگیر خبازی ظهر امروز در پنجمین جشنواره استانی پیوند آسمانی در شهرکرد، اظهار کرد: ازدواج برخورد دو جریان به یکدیگر و تشکیل جریان پربارتر و ثمربخش‌تر است.

وی افزود: تا زمانی که پیوند دو زوج بر پایه تفاهم معنوی باشد، برخورد و اتصال آن از آشوب و تزلزل بدور خواهد ماند.

خبازی با بیان اینکه بهترین منش زندگی و شیوه زندگی زن و مرد در یک زندگی مشترک در آیینه ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) است، گفت: مردان و زنان ایرانی با الگوگیری از شیوه زندگی آن دو بزرگوار می‌توانند به سعادت واقعی که همان کمال معنوی است، دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ازدواج سنتی آسمانی و ارزشمند است که آرامش، اطمینان فرد و تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری اجتماع را به دنبال دارد.

وی تأکید کرد: شیوه‌ها و حدودی که در دین مبین اسلام برای امر مهم و حساس ازدواج تصور شده، راهی به سوی ساختن چارچوبی در راستای رسیدن به فرجامی نیک و سعادتمند است.

خبازی از برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: به دلیل نزدیکی به ایام محرم برگزاری جشنواره‌های آسمانی به بعد از ایام محرم و صفر موکول شده است.

به گزارش فارس، در پایان پنجمین جشنواره استانی پیوند آسمانی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، فرمانداران شهرستان‌های شهرکرد و لردگان و جمعی از مسئولین استانی از فعالان و خیران ازدواج و زوج‌های برتر الگوساز، زوج‌های قرآنی، ورزشی و هنری تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول